ماسک مو بدون آبکشی و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

امروزه استفاده از ماسک مو، یکی از بهترین و راحت ترین روش ها برای تقویت و بهبود آسیب دیدگی موها می باشد. به طوری که با استفاده از این ماسک ها می توان درخشندگی و جذابیت بسیار زیادی را به موها هدیه کرد. ماسک موها انواع گوناگونی دارند که در این مقاله به معرفی انواع ماسک های مو و روش مصرف هر کدام از آنها پرداخته ایم و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

داشتن یک موی براق و درخشان تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری و جذابیت هر فرد دارد. اما موی براق و سالم به خودی خودی به دست نمی آید و حتی اگر فردی هم به طور خدادادی از موهای بسیار درخشان و زیبایی برخوردار باشد به دلیل وجود آلودگی های محیطی بعد از مدتی زیبایی و شادابی موهای خود را از دست می دهد. از اینرو برای داشتن موهایی سالم و درخشان باید همواره از آن مراقبت کرد. یکی از بهترین راه حل هایی که امروزه برای مراقبت از مو وجود دارد، استفاده از انواع ماسک های مو می باشد. ماسک های مویی که امروزه در دسترس می باشند، به طور کلی در ۲ نوع، ماسک مو با آبکشی و ماسک بدون آبکشی می باشند. که هر کس می تواند با توجه به سلیقه خود یکی از این ۲ نوع را انتخاب نماید.

ماسک های مو در واقع محصولات آرایشی و بهداشتی می باشند که برای حفظ زیبایی و شادابی موهای سر مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر نرم کردن موها باعث تقویت آنها نیز می شوند.

افرادی که از مشکل نازک شدن تارهای مو، موخوره و… رنج می برند در وهله اول باید مواد غذایی فیبردار و ویتامین های زیادی را مصرف نمایند اما اگر نمی توانند و یا وقت کافی برای تنظیم رژیم غذایی خود ندارند، می توانند با استفاده از انواع ماسک های تقویت کننده مو باعث رشد سریع تر و تقویت بیشتر تار های موهای سر خود شوند.

 

 

همانطور که گفته شد، ماسک های مو ۲ نوع دارند که ماسک با آبکشی یکی از این ۲ نوع می باشد. این ماسک در حمام و بعد از شستن موها با شامپو مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه مصرف این ماسک به گونه ای می باشد که در داخل حمام و بعد از اینکه شامپو از روی موها به طور کامل شسته شد و آب اضافی موها نیز گرفته شد، باید بر روی ساقه ها و نوک موهای خیس مالیده و به کمک دست و یا شانه به خوبی مالش داده شود. نکته بسیار مهم در مصرف ماسک موهایی که نیاز به آبکشی دارند آن است که باید از تماس آن با پوست سر به طور جدی خودداری شود.

بعد از اینکه حدود ۵ تا ۸ دقیقه موها به خوبی مالش داده شدند باید موهای سر به کمک آب مورد شستشو قرار گیرند تا ماسک به طور کامل از سطح مو پاکسازی شود.

 

ماسک های موی بدون نیاز به آبکشی، نوع دیگری از ماسک های مو می باشند که طریقه استفاده از آنها بسیار راحت است. این ماسک ها بعد از اینکه آب موها گرفته شد و رطوبت کمی در مو وجود داشت بر روی ساقه ها و نوک موها مالیده می شوند و برای اینکه ماسک به خوبی جذب مو ها شود، بهتر است که افراد از سشوار و یا کلاه شنا استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *