انواع ماسک مو با آب کشی و بدون آب کشی برای موهای مختلف چه کاربردی دارند ؟

ماسک مو یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای محافظت از موها در برابر آسیب می باشد و همچنین مو ها با ماسک بسیار نرم و زیبا می شود.در این پست قصد داریم تا بررسی کنیم که انواع ماسک مو با آب کشی و بدون آب کشی برای موهای مختلف چه کاربردی دارند ؟ پس در ادامه با ناک تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی همراه باشید.

ماسک مو و انواع مختلف آن با آب کشی و بدون آب کشی برای موهای مختلف چه کاربردی دارند ؟

امروزه ماسک مو به دلیل محافظت از مو مورد توجه عام قرار گرفته شده است و همچنین برند ناک برای انواع مو ماسک های مختلفی تولید کرده است که قیمت این ماسک ها در مقایسه با محصولات خارجی مناسب می باشد. ماسک مو با آب کشی تقویت کننده و درمان کننده مو های خشک ناک ، وز و آسیب دیده است و همچنین باید قبل از استفاده از ماسک جنس و میزان آسیب دیدگی مو را تشخیص دهیم سپس ماسک مناسب موی خود را تهیه کنیم و موهای خود را درمان کنیم.

امروزه همه ی بانوان می خواهند که موهای سالم، نرم و براق داشته باشند که با این گونه آب و هوای کثیف این خواسته امکان پذیر نمی باشد و همچنین مثل قدیم خورد و خوراک مان آنقدر مقوی نیست که موهایمان از راه تقویت شوند بنا به همین دلایل استفاده از ماسک مو بدون آب کشی و با آب کشی برای موها نیز اجبار است و البته برای تقویت مو باید وقت بیشتری بگذاریم.

ماسک از مواد تقویت کننده و مواد مغذی مو مانند: روغن آرگان، ویتامینA، امگا۳، امگا۹، کراتین و… تشکیل شده است. امروزه نازک شدن تارموها و ریزش مو باعث نگرانی اکثر بانوان شده است که باید برای رفع این آسیب دیدگی از انواع ماسک ها برای تقویت و درمان موها نیز استفاده کنیم و همچنین ماسک مقاومت موها را در برابر آسیب های شیمیایی و فیزیکی افزایش می دهد و باعث می شود که موهای سالمی داشته باشیم. ماسک انواع مختلفی دارد که می توان به این موارد مانند: آب رسانی،‌ مرطوب و نرم کنندگی،‌ محافظ و تقویت کننده، رفع مورخوره و وز مو و… اشاره کرد.

ماسک دونوع دارد که اولی ماسک مو با آب کشی که این ماسک جامد است و باید در حمام بعد از شستشوی مو به ساقه ی مو زده شود و بعد از ده دقیقه آبکشی کنیم و دومین نوع ماسک مو بدون آب کشی است که در این ماسک بعد از حمام به ساقه ی مو زده می شود سپس می توانید موها را شانه یا خشک کنید.

 

تفاوت ماسک های مو با سرم مو

امروزه بسیاری از مردم درباره ی ماسک های مو و سرم مو اشتباه فکر می کنند که معمولا همه ی ماسک های مو به آب کشی نیاز دارد ولی در عین حال این گونه نمی باشد که البته ماسک هایی که طبیعی و از مواد گیاهی تشکیل شده اند و هیچ گونه مواد شیمیایی ندارند و به همین دلیل نیاز به آب کشی نمی باشد. ماسک های مو برای ترمیم آسیب دیدگی موها و در برابر آسیب پیشگیری می کند ولی سرم مو این گونه نمی باشد و بیشتر برای زیبایی مو به کار می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *