آشنایی با بوگیر بدن و ویژگی های آن

عرق یک واکنش طبیعی بدن می باشد که همه ما هر روزه با آن مواجه هستیم. روش های متعددی برای مقابله با بوی نامطبوع بدن وجود دارد که ما قصد داریم تا یکی از آنها را به شما معرفی نماییم. بوگیر بدن یکی از راه های مقابله با این بوی نامطبوع است که مزایا و گاها معایبی به همراه خواهد داشت که درباره آن بیشتر توضیح می دهیم.

درباره بوگیر بدن چه می دانید؟
در بدن سموم بسیاری وجود دارد که به روش های متعددی از بدن دفع خواهد شد. یکی از این روش ها تعریق می باشد. برخی افراد با توجه به فیزیولوژی بدنشان و میزان فعالیت های روزانه شان، مقدار بیشتری عرق می کنند به طوری که حتی لباس آنها خیس خواهد شد.

همین امر باعث می شود تا فرد اعتماد به نفس خود را برای حضور در بین سایرین از دست بدهند. اما علاوه بر آن، بوی بد عرق نه تنها برای خود شخص آزار دهنده خواهد بود، بلکه یکی از مهمترین عوامل برای عدم ایجاد ارتباط موثر با دیگران می باشد.

شما با کمک بوگیر بدن ناک ها که در اشکال مختلفی نیز در بازار موجود می باشند می توانید تعریق و بوی بد بدن را تا حد بسیار زیادی کنترل نمایید. بوگیر ها به صورت مایع، پودر، کرم، ژل، صابونی و اسپری در دسترس می باشند و برند ناک از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع بوگیر کفش و بدن به شمار می رود. عملکرد آنها به گونه ای می باشد که با بستن منافذ مربوط به عرق می توانند مانع از تعریق شما شوند. در روز های گرم سال استفاده از بوگیر های بدن بسیار مورد نیاز می باشد.

سایر تولیدات ناک به شرح ذیل می باشند که با مراجعه با صفحه مربوطه می توانید اطلاعات محصول را مشاهده کنید :

ناک بوگیر کفش پودر بوگیر  بوگیر بدن کرم بوگیر بدن گیاهی مام رول بوگیر بدن پودر موبر بدون بو اسپری مو دو فاز نرم کننده ماسک مو با آب کشی ماسک مو بدون آب کشی

 

بوگیر بدن

مزایا و معایب بوگیر بدن چیست؟

کرم بوگیر بدن گیاهی از ترکیبات طبیعی تشکیل شده که بدون برجای گذاشتن ردی بر روی لباس، می تواند مانع از تعریق و ایجاد بوی بد بدن شود. تا به اینجا درباره مزایای بوگیر های بدن برای شما توضیح دادیم اما فراموش نکنید که استفاده مداوم و همه روزه از بوگیر ها باعث می شود تا همیشه محل خروج عرق را مسدود نمایید و سموم اجازه خروج نداشته باشند، پس توصیه می کنیم تا در مواقع لازم از آنها استفاده کنید تا مانع از آسیب احتمالی به شما شود.

همچنین برندی که از آن استفاده می کنید باید دارای مجوز های لازم باشد و ترجیحا فاقد آلومینیوم کلروهیدرات و مشتقات نقره باشد.به منظور تهیه ی این محصول برای صرفه جویی در زمان خود و همچنین پرداخت هزینه ی کمتر به سایت اصلی ناک مراجعه کنید و به صورت اینترنتی خرید نمایید. قیمت بوگیر ها نیز متنوع می باشد چرا که نوع آنها، حجمشان، نوع برند و … همگی در تعیین قیمت تاثیر خواهند داشت.

پس فراموش نکنید که به راحتی و با کمک بوگیر های بدن می توان به راحتی با تعریق و بوی بد بدن خود مقابله کنید و با اعتماد به نفس بیشتری در جمع دوستان خود حاضر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *