ماسک مو بدون آبکشی و با آبکشی ناک برای درمان شکنندگی موها

استفاده از ماسک مو یکی از روش های عالی و زیبا برای نگهداری از مو ها و ترمیم مو های آسیب دیده است که امروزه افراد زیادی از این ماسک ها استفاده می کنند. ماسک های مو دو نوع می باشند که اولی ماسک های مو بدون آب کشی و  ماسک های مو با آبکشی هستند که تنها برند ایرانی تولید کننده این محصولات ناک می باشد.

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

همواره بسیاری از افراد در جامعه با مشکل ریزش مو یا شوره مو و یا آسیب های دیگر مو روبرو هستند که استفاده از ماسک های مو این مشکلات را بر طرف کرده است. همان طور که انسان به خوردن غذا نیاز دارد مو ها نیز به مواد غذایی نیاز دارند که این مواد تنها با خوردن غذا توسط انسان بر طرف نمی شود. ماسک ها این نیاز مو ها را بر طرف می کنند و برای همین استفاده از ماسک ها برای مو ها لازم و ضروری است تا از آسیب دیدن آن ها جلوگیری شود.

 

ماسک های مو به دو صورت می باشند که یک نوع آن ماسک های شیمیایی و نوع دیگر ماسک های طبیعی و یا خانگی هستند که امروزه بر مبنای نیاز انسان ها از آن ها استفاده می شود. این دو نوع ماسک های مو نیز هر کدام به دو نوع دیگر تقسیم می شوند که ماسک مو با آب کشی و ماسک مو بدون آب کشی نام دارند. ماسک های بدون آب کشی ماسک های هستند که بعد از حمام استفاده می شوند و نیازی به شستن بعد از استفاده ندارند و بیشتر برای درخشندگی و نرمی و لطافت مو استفاده می شوند ولی ماسک های مو با آب کشی در حمام استفاده می شوند و نیاز به شستن بعد از استفاده دارند و باید بعد از استفاده شسته شوند.

 

همان طور که گفتیم ماسک های مو با آب کشی ماسک هایی هستند که در داخل حمام استفاده می شوند و بعد از استفاده باید شسته شوند. این نوع ماسک ها بیشتر برای ترمیم و نگهداری مو ها استفاده می شوند که به دو نوع شیمیایی و طبیعی تقسیم می شوند. ماسک های شیمیایی را دکتر تجویز می کند و باید زیر نظر دکتر متخصص مورد استفاده قرار بگیرد تا هیچ گونه عوارضی نداشته باشد ولی ماسک های طبیعی و یا همان خانگی هیچ عوارضی را برای مو ندارند و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. این نوع ماسک ها برای نرمی و لطافت مو و جلوگیری از ریزش مو و جلوگیری از شوره زدن مو و معالجه این عوامل مورد استفاده قرار می دهند و اگر بعد از استفاده از این ماسک ها یعنی بعد از شستن متوجه ریزش مو و خشکی مو هایتان شدید باید بلا فاصله استفاده از آن ماسک را قطع کنید چون مو های شما به آن ماسک سازش ندارد. برای هر نوع مو یک نوع ماسکی وجود دارد یعنی برای مو های چرب یک نوع ماسک و برای مو های خشک یک نوع ماسک وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *