آشنایی کلی و سریع با ساختار پودر موبر بدون بو

 

از رویاهای همیشگی تمامی خانم هایی که به زیبایی پوست خود می اندیشند، حذف کامل موهای زائد صورت و بدن است. البته قابل ذکر است که برخی از آقایان نیز با رشد سریع و بیش از حد موهای زائد خود درگیر هستند. در بازار امروزی محصولات بسیار متنوعی جهت رفع این مشکل وجود دارد که پودر موبر بدون بو واجبی ناک یکی از محصولات کلیدی و پرطرفدار می باشد. پودر موبر بدون بو به حذف موقت موهای بدن از جمله موهای زیر بغل، ناحیه تناسلی و دست ها و پاها کمک شایانی می کند.
پودر موبر بدون بو از جمله محصولات بدون عوارضی در زمینه آرایشی-بهداشتی است که می تواند یکی از دغدغه های بزرگ در رابطه با تمیزی و سالمی اندام های هر بانوی مراقب زیبایی را رفع و رجوع کند.
پودر موبر بدون بو علاوه بر نداشتن عوارضی از قبیل تیرگی ناحیه های مورد نظر، عدم زبری موهای تازه رویش یافته، دوشاخه شدن و تعدد موهای رویش یافته در ناحیه های حساس و مهم، عدم وجود خطر بریدگی در هنگام استفاده، عدم ایجاد زخم در ناحیه های مطرح، سبب می شود که رشد موها به ندرت کاهش بیابند. از این رو در بین وسایل بهداشتی مورد استفاده جهت نظافت بدن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اجزای اصلی تشکیل دهنده پودر موبر بدون بو

کلی ترین ترکیب و اصلی ترین مواد موجود در استفاده پودر موبر بدون بو، دو عنصر اصلی کلسیم هیدروکساید و هیدروکسید سدیم تیوگلیکولات به همراه آهک و رطوبت هستند. این مواد بخاطر داشتن خصوصیت خاص عنصری باعث شکستن ترکیب کراتین حاصل در موهای رشد یافته در ناحیه های مهم و حساس شده و موجب تمیزی موهای آن ناحیه می گردند. قابل ذکر است که پودر موبر بدون بو موجب از بین رفتن کوتیکول مو نشده و در واقع موجب حذف ریشه ی موها نمی گردد و بصورت سطحی باعث نظافت ناحیه مورد نظر می شود.
در صورت استفاده از پودر موبر بدون بو، موها دوباره بعد از طی مدت چهار- پنج روز بسته به نوع ژنتیک افراد دوباره رشد خواهند کرد. خیلی کم پیش می آید تا فردی به پودر موبر بدون بو حساسیت نشان دهد. لذا توصیه می شود قبل از بکارگیری پودر موبر بدون بو بخشی از آن را در ناحیه آرنج یا بازوی خود امتحان کنید تا نسبت به واکنش های مورد نظر اگاه شوید و سپس کل محصول را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید.
پودر موبر بدون بو دارای اسانس های مختلف یا بدون اسانس و بدون بو است. در نتیجه هنگام استفاده از آن با مشکلی از قبیل بوهای نامطبوع تقریبا برخورد نخواهید داشت. پودر موبر بدون بو دارای ترکیبات متشکل یافته از آهک بوده که هیچ ضرری برای پوست نداشته و غیر سمی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *