بررسی کامل پودر موبر بدون بو ناک

یکی از روش های شیمیایی که برای حذف و از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد، پودر موبر بدون بو ناک است که به معنای واقعی کلمه هیچ گونه بوی بدی به همراه ندارد. با کمک پودر موبر دیگر نیازی به تراشیدن و اپیلاسیون نیست. این پودر موبر برای حذف بدون درد موهای زائد کاربرد دارد و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. به فرآیند برداشتن مو با استفاده از پودرهای موبر، دپیلاسیون گفته می شود که در آن مو از ساقه کنده خواهد شد. در این فرآیند سطح پوست لایه برداری می شود و در نهایت پوستی شاداب برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

آشنایی با طرز عملکرد پودر موبر ناک

پودرهای موبر از ماده ای به نام کلسیوم تایولایکتیک تشکیل شده اند که این ماده وقتی روی موها قرار می گیرد، آنها را تجزیه می کند که در نتیجه می توان با کمک کاردکی که داخل جعبه قرار داده شده است، موها را از روی سطح بدن زدود. به این منظور ابتدا باید به پودر موبر کمی آب اضافه نمایید (به اندازه که به حالت خمیری دربیاید، نه خیلی رقیق شود) سپس لایه ای از آن را به کمک کاردک روی تمام نقاط بدن خود بزنید و با توجه بروشور آن بعد از ۵ الی ۱۵ دقیق بشویید. مراقب باشید که پودر را به طور کامل از بدن خود پاک کنید؛ چون ماندگاری طولانی مدت آن بر روی بدن، ممکن است باعث ایجاد حساسیت، خارش و خشکی روی پوست شود. همچنین درصورتی که نسبت به بوی آن حساسیت دارید، می توانید از پودر موبر بدون بو استفاده نمایید.

نکته دیگری که در مورد پودرهای موبر باید در نظر بگیرید، دائمی نبودن آن است. دو روز پس از استفاده، موهای زائد دوباره شروع به رشد خواهند کرد. اما پس از اینکه چندبار از آن استفاده نمودید، موها رفته رفته نرم خواهند شد.

 

آیا می دانید استفاده از پودر موبر بدون بو ناک چه مزایایی دارد ؟

استفاده از پودرهای موبر بسیار آسان است. شما به راحتی و با استفاده از بروشوری که داخل آن قرار داده شده است، می توانید از موبر برای رفع موهای زائد خود استفاده نمایید.
شما برخلاف روش هایی همانند اپیلاسیون، در این روش هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. همچنین استفاده از موبرها دارای تاثیر فراوانی نیز می باشد.
از پودر موبر می توانید برای برطرف کردن موهای زائد تمام نواحی بدن بهره ببرید. (البته باید از موبر مخصوص برای آن قسمت از بدن، استفاده کنید تا از بروز حساسیت جلوگیری کنید.)
موبرها یک روش اقتصادی برای حذف موهای زائد است.
هنگامی که موهای خود را با تیغ می تراشید، به سرعت رشد می کنند، اما با استفاده از پودرهای موبر از سرعت رشد آنها کاسته می شود و بعد از چند بار استفاده موها نیز نرم خواهند شد.
در نقاط حساس، از جمله دهانه واژن از پودرهای موبر استفاده نکنید.
طبق زمان مشخص شده روی بروشور، موبر را از بدن خود پاک کنید و دوش آب گرم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *