دلایل استفاده از اسپری مو دو فاز نرم کننده ناک

اسپری مو دو فاز ناک بهترین انتخاب برای مو است چرا که تعادل مناسبی بین لطافت و استحکام برقرار می کند بدین معنا که نه خیلی خشک و مستحکم است و نه آنقدر نرم که هیچ گونه کاربردی نداشته باشد و مو حالت نگیرد از این رو اسپری دوفاز می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای کسانی است که بدنبال یک اسپری قوی برای حالت دادن به موی خود هستند.

کاربرد اسپری مو دو فاز ناک چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟

موهای ما بر اساس استفاده کردن از مواد شیمیایی چون رنگ و مش یا استفاده از حرارت سشوار و یا اتو مو و نور خورشید در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرید، استفاده از یک محصول آبرسان می تواند از موهای ما در برابر این عوامل محافظت کند در عین حال موجب نرمی و ترمیم مو شود. اسپری مو دو فاز این خاصیت را دارند که بدون ایجاد چربی روی موها باعث لطافت و حالت ابریشمی مو می شود اسپره مو دو فاز خاصیت آبرسانی دارد و بر سطح و عمق مو تاثیر می گذارد خاصیت آبرسانی اسپری موی دوفاز خاصیت نرم کنندگی دارد و دارای مواد پروتئینه می باشد که به داخل مو نفوذ می کند و ساقه مو را ترمیم می کند و از اکسیدان شدن مو در برابر اشعه خورشید محافظت می کند.

اسپری مو دو فاز نرم کننده ناک  داری فاز سیلیکونی می باشد که حالت کف مانند دارد و باعث شفافیت ،نرمی ، لطافت و آسان شانه شدن مو میشود، و از سطح خارجی مو محافظت و مانع ایجاد موخوره می شود و فاز آبرسان این محصول در برابر گرمای خشک سشوار محافظت می کند و باعث تقویت مو می شود. از ویژگی های این محصول می توان به نرم کننده بود و آبرسانی مو، تغذیه و ترمیم مو با استفاده از مواد پروتئینه ، محافظت از مو در برابر گرمای سشوار، مناسب برای پیش از استفاده از اتو مو و سشوار، ترمیم کننده بافت مو، آسان نمودن اصلاح مو، جلوگیری از اکسید شدن مو در برابر اشعه نور خورشید، جلوگیری از آسیب دیدگی و شکنندگی مو در اثر استفاده از مواد شیمیایی همچون رنگ و مش، درمان موهای صدمه دیده، سهولت در شانه کردن موها، لطافت و نرمی مو، محافظت و تقویت سطح مو و جلوگیری از موخوره نام برد.

 

طریقه استفاده از اسپری مو دو فاز نرم کننده ناک چگونه است ؟

قبل از استفاده از دو فاز آن را تکان داده تا دو فاز کاملا باهم یک دست شود و سپس بعد از حمام بر روی سطح مو اسپری شود و سپس سشوار بکشید بهتر است اسپری مو دو فاز را قبل از براشینگ بر روی مو اسپره شود اسپری مو دو فاز نرم کننده موی شما را نرم و لطیف می کند و باعث محافظت از مو و همچنین حالت گرفتن بهتر مو می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *