افزایش بهره وری از اسپری دو فاز مو

موها نقش به سزایی در زیبایی افراد دارند به همین دلیل حفظ شادابی و درخشندگی آنها بسیار حائز اهمیت می باشد. روش های متعددی برای نگهداری از موها پیشنهاد می شود که ما در ادامه به معرفی یکی از بهترین محصولات یعنی اسپری مو دو فاز خواهیم پرداخت.

 

موها تحت تاثیر عوامل متعددی هستند، که از این میان می توان به، آلودگی ها، چربی، عرق و رنگ های شیمیایی اشاره کرد که تمام این عوامل می توانند باعث شوند تا موهای شما شادابی و درخشندگی خود را از دست بدهد.

امروزه سرم های مو تحت عنوان دو فاز وارد بازار شده است که مواد مغذی حاوی پروتئین در آنها، موجب می شود تا ساقه مو مجددا ترمیم شده و بار دیگر شادابی و نرمی به موهای شما بازگردد. یکی از مشکلات شایع به خصوص برای خانم ها، وجود موخوره می باشد که با دو یا چند شاخه شدن تارهای مو، زبری و وز شدن پایین ساقه های مو را شاهد خواهیم بود.

استفاده اسپری مو دو فاز نرم کننده با گذشت زمان، شما را از موخوره رها خواهد کرد. فراموش نکنید که موهای ما نیز مانند دیگر بافت های بدن، برای رشد و ترمیم خود نیازمند تغذیه شدن می باشند که با کمک اسپری دو فاز می توانید به راحتی از موهای خود مراقبت نمایید.

افزایش بهره وری از اسپری دو فاز مو

روش استفاده از اسپری دو فاز مو و بهره وری مناسب از آن

استفاده صحیح و به موقع و به اندازه از سرم مو دو فاز می تواند در نتیجه حاصل بسیار تاثیرگذار باشد. یکی از فازهای مهم تشکیل دهنده در این اسپری، روغن سیلیکون می باشد. به همین دلیل قبل از مصرف ابتدا اسپری را اندکی تکان دهید تا هر دو فاز با هم ترکیب شوند.

در حمام موهای خود را به خوبی شسته و کامل آبکشی نمایید پس از اتمام استحمام، ابتدا اندکی آب موها را با حوله گرفته و از فاصله مناسب، سرم را بر روی بخش های مختلفی از ساقه موی خود اسپری نمایید.

دقت داشته باشید که این محلول تنها برای ساقه مو است و از برخورد آن با پوست سر خود خودداری کنید. پس از آن می توانید موهای خود را سشوار بکشید و در صورت تمایل، مجددا اندکی از سرم دو فاز را بر روی موهای خود بزنید.

اگر از سلامت موهای خود اطمینان دارید و می خواهید تا با اسپری دو فاز از آسیب به آنها جلوگیری کنید، می توانید هفته ای ۲ بار از این محلول استفاده کنید اما اگر موهای شما آسیب دیده باشد، اسپری دو فاز پس از هر بار حمام پیشنهاد می شود. با استفاده از اسپری مو دو فاز به راحتی زیبایی و سلامت موهای خود را حفظ نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *