انواع ماسک موهای پر کاربرد

خواص بیشمار ماسک موها چیست ؟ بهترین ماسک مو را باید برای موهای خود انتخاب کنید، بسته به موی خود می توانید از دو نوع ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی می توانید یک مورد را انتخاب کنید که نتیجه استفاده از این ماسک ها رفع وز مو، محافظت از مو، براق کننده مو، نرم کننده مو و بسیاری از مزایایی دیگر نیز وجود دارد که به دلیل ویتامین های موجود از جمله E, A، اسید های چرب غیر اشباع، امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹، کراتین و غیره می باشد.

نحوه استفاده از ماسک مو با آبکشی ناک

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

همانطور که اشاره شد ماسک موها در دو دسته اصلی قرار دارند، ماسک موها در کل در دو نوع جامد (ماسک مو با آبکشی) و مایع (ماسک مو بدون آبکشی) می باشند، در اصل نوع آن ها و نحوه استفاده از آن ها تعیین کننده این القاب می باشد.
اگر ماسک مو شما از نوع ماسک مو با آبکشی می باشد باید در حمام از آن استفاده کنید که به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه نیاز دارد تا بر روی ساقه و نوک موهای آسیب دیده شما قرار گیرد، پس از آن به صورت کامل موها را شست و شو است که استفاده از این ماسک موها تنها نیاز به رعایت یک نکته دارد و آن هم این است که تحت هیج شرایطی نباید اجازه دهید به ریشه موهای شما برسد.
کاربرد ماسک مو با آبکشی تنها برای ساقه و نوک موهاست که بیشترین آسیب را دیده است، با یکبار استفاده شاهد نتیجه شگفت انگیزی خواهید شد، حتما ماسک موها را از مراکز معتبر تهیه کنید.

ماسک مو مایع (ماسک مو بدون آبکشی)

خوبی این ماسک مو این است که در هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید، اما بهترین زمان بعد از حمام می باشد که موها را به صورت کامل شسته و از رطوبت خوبی برخورداند، برای ماسک مو بدون آبکشی نیاز است تا قبل از استفاده موها کمی رطوبت داشته باشند، این امر در جذب ماسک مو بسیار موثر است.
به دلیل مایع بودن این ماسک به راحتی می توان آن را با موهای خود آغشته کرد، اجازه دهید این ملاسک مو در مدت زمان طولانی بر روی موهای شما بماند، حتی می توانید با استفاده از یک کلاه ماسک مو بدون آبکشی را از شب تا صبح بر روی موها خود بگذارید و بخوابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *