ماسک مو مایع بهتر است یا جامد؟

بسیاری از خانم ها حین خرید این سوال برایشان پیش می آید که از کدام نوع ماسک مو استفاده کنند، ماسک موهای مایع یا همان ماسک مو بدون آبکشی است که در برندهای بسیار با خصوصیات و مزایای بی نظیر درمان بسیاری از موهای آسیب دیده می باشد، نوع دیگر آن که جامد است که همه ما آن را به ماسک مو با آبکشی می شناسیم نیز دست کمی از ماسک مو بدون آبکشی ندارند.
سوال اینجاست میان ماسک موهای جامد و مایع کدام را می توانیم انتخاب کنیم؟ باید گفت در کیفیت دو ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی تفاوت آنچنانی وجود ندارد و هر کدام به نوبه خود دارای ویتامین ها و خواص های درمانی برای انواع مو می باشند به شرطی که در حین خرید جنس موی خود را مشخص کنید، زیرا نتیجه بهتر را زمانی دریافت می کنید که ماسک مو مناسب را برای موهای خود انتخاب کرده باشید.

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

مزایای ماسک موها
ترمیم و محافظت از موها از اصلی ترین مزایای ماسک موها به شمار می آید که بسیاری از افراد حین خرید این دو مورد را در نظر دارند، که با خرید و استفاده مداوم از این ماسک ها می توانند به نتیجه مطلوب دست یابند، ماسک موها از خانواده بزرگی تشکیل شده اند که با تقسیم آن و راحتی در خرید می توان به دو دسته ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی اشاره کرد.
در اکثر ماسک موها الخصوص ماسک مو بدون آبکشی، کراتین وجود دارد که با زدن این ماسک مو به موهای خود متوجه حجم دهندگی و نرمی و لطافت آن خواهید شد، یکی دیگر از مزایای موجود ماسک مو بدون آبکشی این است که گره های موها را به راحتی باز می کند و شما می توانید با شانه کردن موها ماسک مو را به تمامی قسمت های سر خود برسانید.

سرم یا ماسک مو؟
برخی میان سرم یا ماسک مو مردد هستند و نمی دانند برای تقویت کننده موهای خود از کدام استفاده کنند، سرم مو نیاز به توضیح بیشتر در زمانی بهتر دارد، اما بحث اصلی ما در مورد تقویت کننده یا همان ماسک موها می باشد که دارای مزایای بیشماری می باشند، برخی از نتایج استفاده از این ماسک ها را در زیر برای شما آورده ایم:
• ضد باکتری
• ضد قارچ
• ضد ریزش
• ترمیم انواع مو آسیب دیده (رنگ، دکلره و غیره)
• تثبیت کنند ه رنگ مو و شادابی مو
• نرم کننده و حالت دهنده مو
اگر از ماسک مو با آبکشی استفاده می کنید به خوبی با مورد آخر پس از شست و شو روبرو شده اید، اگر موهای شما وز یا خشک می باشد می توانید از ماسک مو با آبکشی استفاده کنید، که زمان استفاده از آن چیزی حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه می باشد، بعد از شست و شو نیز می توانید از انواع سرم مو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *