تفاوت ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی

همه ما برای اینکه موهایی زیبا و براق و سلامت داشته باشیم روش های مختلفی را به کار می بریم. یکی از راه هایی که به تقویت و حفظ سلامت مو کمک می کند استفاده از ماسک مو می باشد که می توانیم با توجه به نوع و جنس موی خود، ماسک موی مورد نظر خود را استفاده کنیم و به تقویت موی خود بپردازیم تا همواره مویی درخشان، خوش حالت و پر پشت داشته باشیم. در ادامه بیشتر با ماسک مو و انواع آن آشنا می شویم.

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

ماسک مو با آبکشی ناک nak ماسک مو با آبکشی nak ناک

ماسک مو و مزایای استفاده از آن چیست؟

موی سر همواره برای ما مهم است و در تمامی شرایط سعی می کنیم که موهایی زیبا و تمیز و خوش حالت داشته باشیم و با کوچکترین تغییری در کیفیت و سلامت مو در صدد رفع معضل بر می آییم و به تقویت می پردازیم. اهمیت به سلامت و زیبایی مو ریشه ای تاریخی دارد و در طب های سنتی و کهن انواع راه های تقویت مو بیان شده است و این خود نشانه ای است که بیان می کند موی سر از دیرباز بسیار مورد توجه همگان بوده است.

 

آلودگی محیط، بدی آب و هوا، تغذیه ناسالم و … از جمله مواردی است که سلامت و زیبایی مو را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین برای اینکه در چنین شرایطی بتوانیم موی خود را تقویت کنیم استفاده از ماسک های مو توصیه می شود.

ماسک مو به منظور تقویت موهای آسیب دیده و خشک و حتی برای موهایی که مشکلی ندارند بسیار مناسب است زیرا با داشتن ترکیباتی مغذی مانند روغن آرگان، ویتامین های A و E و گروه امگا، کراتین، سیلیکون و … موجب رسیدن مواد مغذی به ریشه مو شده و آن را تقویت کرده و به سلامت و طول عمر آن کمک می کند.

همچنین استفاده از ماسک های مو بدون آبکشی و با آبکشی باعث جلوگیری از موخوره، نازک شدن مو، تقویت موهای آسیب دیده، براق شدن و پر پشت شدن و … می شود. یکی از مزیت هایی که می توان برای ماسک های مو نام برد این است که استفاده از ماسک های مو نه تنها به ساقه مو کمک می کند که خوش حالت و براق و خوش رنگ باشد بلکه باعث تقویت ریشه و پیاز مو می شود و این نشان دهنده عمق نفوذ این محصول برای پاکسازی از آلودگی ها و تقویت مو است.

در مورد استفاده از ماسک های مو حتما باید نوع و جنس موی خود را در نظر داشته باشید و در صورت بروز هرگونه حساسیت بعد از مصرف حتما با پزشک مشورت نمایید.

تفاوت ماسک مو با آب کشی با ماسک مو بدون آب کشی چیست؟

ماسک های مو انواع مختلفی دارند و بر اساس ترکیبات آنها نام گذاری می شوند، مانند ماسک آووکادو، آلوورا و … . اما همه اینها را می توان در دو دسته آبکشی و بدون آبکشی دسته بندی کرد. نوع آبکشی آن به گونه است که شما بعد از اینکه در حمام موی خود را با استفاده از شامپو شست و شو دادید مانند زمانی که از شامپو استفاده می کنید ماسک را روی موهای خود می مالید تا به ریشه های مو نفوذ کرده و بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه آبکشی کرده و بعد از خشک شدن می توانید اثر استفاده از این ماسک ها را به خوبی ببینید.

 

برخی از افراد وقتی از ماسک های موی آبکشی استفاده می کنند بعد از خشک شدن مو، موی آنها خشک و شکننده و وز وزی می شود و این مورد آنها را آزار می دهد. برای این دسته از افراد ماسک های مویی تهیه شده که بعد از حمام می توانند روی موی خود بمالند و به راحتی به بیرون از منزل بروند و حتی مزیتی که این ماسک ها دارد این است که به عنوان نوعی محافظ در برابر آلودگی و تابش اشعه خورشید عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *