ماسک مو و تاثیر آن در سلامت و زیبایی مو

اکثر ما فقط زمانی از ماسک های مو استفاده می کنیم که موهایمان به شدت آسیب دیده اند. این درمان برای موهای آسیب دیده از خورشید، استفاده بیش از حد از عناصر شیمیایی و شستشوی موهای رنگ شده است. در حقیقت، ما باید بیشتر از ماسک مو استفاده کنیم تا بتوانیم موهایمان را به طور مداوم حفظ و تغذیه کنیم.

همه آنها جوانب مثبت و منفی خود را دارند. ماسک مو با آبکشی برند های متفرقه حاوی مواد شیمیایی است که بعضی از مردم می خواهند از آن اجتناب کنند، در حالی که ماسک مو ناک به هیچ وجه به موها آسیب نمی رساند.

انواع ماسک مو ناک بسته به نوع موی شما و اینکه چقدر از آنها استفاده می کنید می توانند مفید باشند. با گذشت زمان ماسک ها می توانند موهای شما را تغذیه کنند، آن را شفاف تر می کنند و می توانند یک بخش ذاتی از روند رشد مو شما باشند.

 

انواع مو و ماسک مو ناک مناسب آن

ماسک های مو مطبوع و با کیفیت ناک می توانند سحر و جادو را در موهای آسیب دیده انجام دهد، اما مهم است که مطمئن شوید که شما از نوع مناسب برای مشکل خاص خود استفاده می کنید. این که آیا ماسک های مو را برای حفظ رطوبت مورد نیاز برای موهای مجعد خود استفاده می کنید یا برای مبارزه با یک آسیب ناشی از رنگ مو. این شایع ترین مشکلات است که می تواند با استفاده از یک ماسک مخصوص موی شما را مورد هدف قرار دهد:

موی شاداب و یا خشک: ماسک موی خشک برای ریزش مو و رطوبت مو است،همچنین موی طبیعی را ترمیم می کند.
موهای فرفری و مجعد: حفظ رطوبت مو و از ریزش مو جلوگیری می کند.
مو های آسیب دیده و دارای موخوره: به منظور به کار انداختن انتهای تقسیم شده، یک درمان مشخص و ماسک مناسب را در نظر بگیرید و به طور مرتب آن را تکرار کنید.
پوست سر خشک و پوست پوسته شده: ماسک های مداوم مو برای پوست سر رطوبت می یابند و به جلوگیری از خشکی و شوره سر کمک می کنند.
ماسک مو و تاثیر آن در سلامت و زیبایی مو

ماسک های مو ناک برای مشکلات مختلف مو

انواع ماسک ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند که ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی هستند و تفاوت آنها در نحوه استفاده آنها است. ماسک های بدون آبکشی، معمولا بعد از حمام و خشک کردن موها با حوله استفاده می شوند. این نوع از ماسکها نیاز به آبکشی ندارند و بعد از استفاده، می توانید موهایتان را به روش دلخواهتان حالت دهید اما در نوع دیگر که در حمام استفاده می شود پس از فشردن آب اضافی از موهای خود، ماسک آماده شده را به دو سوم موهایتان اعمال کنید. رشته ها را ماساژ دهید تا اطمینان حاصل کنید که ماسک به طور مطلوب در همه موهای آسیب دیده شما وجود دارد. پس از مدت زمان مناسب برای ماسک خود، موهای خود را شستشو دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *