بهترین ماسک مو بدون آبکشی ها و طریقه ی کاربرد آنها

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مدل ماسک مو بدون آبکشی آشنا کنیم. چگونگی استفاده از آن و زمان استفاده مناسب و مقدار آن و همینطور بهترین برندهای آن را مد نظر قرار می دهیم.

ماسک مو بدون آبکشی nak با روغن آرگان

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

۱٫ ماسک مو بدون آبکشی پروتئینه و با روغن آرگان : اگر موی شما کش می آید و رو به ضعیف شدن گذاشته، احتمال خیلی زیادی دارد که به این نوع ماسک مو نیاز داشته باشید. مو در اساس خود از پروتئین تشکیل و ایجاد شده است و کم شدن این عنصر می تواند عوارض زیادی را در موهای شما به وجود آورد . در این نوع بدون آبکشی که با برند “ناک” عرضه می گردد ، شما می توانید از میزان بالای پروتئین و روغن آرگان در آن بهره برده و مویی صاف و سالم داشته باشید. کافی ست بین ۵ تا ۸ دقیقه آن را ماساژ دهید تا کاملا ً جذب موهایتان گردد.

ماسک مو با آبکشی ناک nak ماسک مو با آبکشی ناک nak

ماسک مو بدون آبکشی آبرسان ناک
۲٫ ماسک مو بدون آبکشی آبرسان: چگونگی تشخیص نیاز مو به آبرسانی یا عدم آبرسانی بسیار ساده است. اگر موی شما زیاد جعد بر می دارد یا گره گره می شود باید از ابرسانها و از ماسک مو بدون آبکشی آبرسان بهره ببرید. نوع خوب این دسته با برند “nak ” عرضه می شود و میزان استفاده از آن حدود ۱۰ گرم در هر بار است. این البته بستگی به کوتاهی یا بلندی موی شما نیز دارد. اما این ماسک مو بدون آبکشی برای آبرسانی فوق العاده مناسب است و با آن می توانید مشکلات مربوط به موی خود را رفع کنید.
بهترین ماسک مو بدون آبکشی ها و طریقه ی کاربرد آنها
. ماسک مو بدون آبکشی نرم کننده ناک
۳٫ ماسک مو بدون آبکشی بر پایه ی روغنها: این نوع ماسک خصوصا برای موهای رنگ زده شده و آسیب دیده بسیار مناسب است. اگر با مواد شیمیایی نیز ، به تازگی مویتان آسیب دیده باشد، این نوع ماسک مو بدون آبکشی کمک زیادی به شما خواهد کرد. طریقه مصرف آن مانند مورد اول است و با برند “ناک ” عرضه می گردد. البته این برند نوع ماسک مو با آبکشی را نیز به بازار عرضه کرده است.

اما شاید برایتان مهم باشد بدانید که چگونه باید به صورت دقیق از ماسک مو بدون آبکشی ها بهره ببرید.پس به این مسئله در اینجا می پردازیم.

نتیجه استفاده از ماسک مو بدون آبکشی

در مورد استفاده از ماسک مو بدون آبکشی بسیاری از افراد از اینکه می بایست قبل از استفاده از ماسک مو بدون آبکشی مویشان شسته و کاملا ً تمیز باشد خبری ندارند و در غالب اوقات فقط در حالت خشک آن را روی مو اسپری می کنند یا ماساژ می دهند. اما پاک بودن مو شرط اول استفاده از ماسک مو بدون آبکشی است، چرا که آلوده بودن آن سبب می گردد تا مواد مغذی درون آن به پوسته سر نرسد و در نتیجه مفید واقع نشود.
برای اینکه شروع کنید حتما موهایتان را با شامپوی بدون سولفات(حتما بدون سولفات باشد) خوب بشویید، حتی برای اطمینان از پاکی کامل می توانید ۲ بار این کار را انجام دهید. سپس با حوله آب آن را بگیرید ولی خشکش نکنید تا مرطوب باقی بماند. دلیل این موضوع آن است که اگر موی سرتان مرطوب نباشد، باز هم مواد مغذی کار خودشان را درست انجام نمی دهند.تا اینجای کار مثل نوع متفاوت ماسک مو با آبکشی رفتار می کنید.
پس از آنکه آب را از موهایتان گرفتید و مویتان مرطوب شد، مقداری از ماسک مو بدون آبکشی (با توجه به اندازه و بلندی و پری موهایتان) کف دستتان بریزید و بعد آن را به هر دو دستتان آغشته کنید. بعد از آن دستتان را به سمت پیاز مو و پوسته ی سر تان هدایت کنید و از آنجا شروع به ماساژ دادن موهایتان کنید. بعد از آن ۱۰ دقیقه صبر کنید. نه کمتر و نه بیشتر.
البته این میزان استاندارد است. اگر میخواهید به جشن یا مهمانی بروید کلاهی روی سر خود بگذارید(از نوع کلاه های آرایشگاهی) و بعد از آن تا زمانی که حس کنید مویتان به نتیجه ی مطلوب رسیده صبر کنید. بعد کلاه را از سر بردارید و خوب ماساژ دهید. حالا دیگر باید نتیجه دلخواهتان را گرفته باشید.

resource

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *