ماسک مو بدون آبکشی و با آبکشی و تاثیر آنها بر سلامت موها

بسیار از عوامل می توانند به موهای شما آسیب برساند، عواملی از جمله مواد شیمیایی که شامل رنگ ها و دکلره و غیره می شود و دیگر عوامل مکانیکی که همانند سشوار و اتو مو می توانند به موها آسیب جدی وارد کند، اما همیشه یک راه برای اینگونه مشکلات وجود دارد، ما به شما ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی را پیشنهاد می کنیم که روش استفاده از آن ها کاملا متفاوت است.

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

تفاوت اصلی ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی در چیست ؟
بسیار برای شما پیش آمده است که وقتی به فروشگاه های بزرگ برای انتخاب ماسک مو مناسب مراجعه می کنید به دلیل تنوع بیشمار انواع ماسک مو دچار سر درگمی می شوید، انواع ماسک مو موجود در بازار با هر برند و خواص و اندازه ای زیر مجموعه دو دسته اصلی ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی قرار می گیرند.
تنوع در ماسک موها بسیار زیاد است اما تفاوت اصلی میان این دو ماسک یعنی ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی در زمان استفاده از آن ها بیشتر به چشم می خورد و نام آن ها تا حدودی مشخص کننده نحوه استفاده از آن ها نیز می باشد.
تنها نکته ای که می توان به آن اشاره داشت، محلول ماسک مو با آبکشی را با محدودیت های از قبل تعریف شده باید استفاده کرد، برای استفاده از آن به زمان حداکثری ۸ دقیقه نیاز دارید که پس از آن باید موها را کامل بشویید، اما توجه داشته باشید در طول این زمان نباید ماسک مو به ریشه مو برسد در حالی که این موضوع برای ماسک مو بدون آبکشی صدق نمی کند و از آن می توان برای کل موها از ریشه تا نوک مو که بیشترین آسیب ها مختص به آن است استفاده کرد.

تاثیرات ماسک مو برای حفاظت و نگهداری از مو ها

خانم ها علاقه وافری به استفاده از انواع ماسک مو ها دارند، از مهم ترین ویژگی که ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی با خود به همراه دارند، محافظت از مو و ترمیم موها و کمک به رشد آن ها می باشد که با استفاده مداوم از این ماسک موها می توانید به نتیجه ای دلخواه برسید و تاثیر آن را به وضوح شاهد باشید.
برخی دیگر از مزایای استفاده از موها به صورت زیر می باشد:
• نرم کننده مو
• خوش فرم کردن و صاف کردن مو
• از بین برنده موخوره ها
• تقویت ریشه مو
• تقویت ساقه مو
• سفت کننده و آبرسان پوست سر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *