کاربرد روغن های گیاهی مختلف در ماسک های مو با و بدون آبکشی

ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی در ماسک ها و فرمولاسیون خود از هر برند و نشانی که باشند ، دارای فرمولاسیونی همراه با روغن های متفاوت گیاهی است .

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

این روغن ها تنوع زیادی دارند و آنقدر زیادند که نمی توان همه را در یک مقاله گنجاند. به همین علت مابه مشهورترین انواع این روغن ها در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی می پردازیم. هدف ما آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با این روغن ها و اقسام آن است.اما باید گفت که این روغن ها دارای دسته بندی هایی هستند که در زیر به آن اشاره می کنیم:

در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی چه دسته هایی وجود دارد؟

۱٫ در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی برای موهای چرب
۲٫ در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی برای موهای خشک
۳٫ در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی برای موهای نرمال
۴٫ در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی برای موهایی که جنس ترکیبی دارند و ترکیبی از موهای خشک، چرب و نرمال هستند.
به همین علت این روغن ها را با توجه به دسته بندیشان می سازند و آنها را در بازار توزیع می کنند . در حالی که یکی از بهترین متریال ها برای تقویت و درخشندگی مو در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی نهفته است.
انواع روغن ها در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی :

کاربرد انواع روغن ها در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی

روغن های معروف و مرغوب بسیاری هستند که در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی به کار می رود. این روغنها حاوی میکرو مغذی هایی می باشند که هر یک خصوصیت و ویژگی خاصی دارد . البته هر یک در یکی از دسته هایی که پیش از این گفته شد می گنجد. اما به هر حال طیف وسیعی از امور مانند تقویت کنندگی ، درخشان سازی، ایجاد رشد موی بهتر و قویتر، گرفته تا روغن هایی در آن ماسک ها که برای آرامش بخشی مناسبند را در بر می گیرد.
انواع روغن ها در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی:
برای دسته ی موهای خشک روغن هایی نظیر روغن زیتون ، روغن نارگیل، روغن هویج، روغن بادام و روغن آفتابگردان در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی موجود است.
در طبقه بندی مربوط به ماسک های مربوط به موهای چرب روغن هایی نظیر روغن سرکه سیب و روغن استخراج شده از تخم مرغ ، و روغن های حاوی عسل مشتری بیشتری دارد و عملکرد بهتری را در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی از خود نشان داده است.
در دسته موهای معمولی و نرمال روغن هایی نظیر نارگیل، بادام ، روغن زیتون حاوی ویتامین های بی۱ و بی۲ را می توانیم در این دسته در تغذیه ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی بگنجانیم.
و در نهایت در موهایی که جنس ترکیبی و مختلط دارند بیشترین استفاده از ماسک حاوی روغن کرچک می شود. البته در این نوع از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی روغن سبوس برنج حاوی ویتامین اِی نیز بسیار موثر است .

منبع

منبع۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *