زمان مناسب استفاده از ماسک مو با آبکشی و بدون آبکشی

ماسک مو با آبکشی یا همان ماسک آبکشی را باید در زمان و مکانی مناسب استفاده کرد، چرا که باید قبل از استفاده، موها به طور کامل شسته شده باشند که این ماسک مو به مدت زمان ۵ الی ۸ دقیقه بر روی موها بماند و پس از آن موها را کامل شسته و خشک کرده، این ماسک مو برای موهای معمولی و خشک بسیار مناسب می باشد، که به دلیل کراتین موجود در آن مقاومت و استحکام موها را افزایش می دهد.

بهترین ماسک مو

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

آسیب های جدی که از سوی دکلره، رنگ، هایلات، سشوار، اتو مو و بسیاری از عوامل دیگر به موها وارد می شود سبب می شود تا زیبایی آن ها از دست برود، به جرات می توان گفت یکی از پون های مثبت در زیبایی داشتن موهای زیبا و خوش رنگ و براق می باشد، شما می توانید با استفاده از بهترین ماسک مو با آبکشی یا ماسک مو بدون آبکشی تمام زیبایی های منحصر به فرد یک موی زیبا را یکجا داشته باشید.
جنس موهای شما چیست؟ تعیین کردن جنس مو قبل از خرید هر ماسک موی یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است، زیرا با تعیین آن می توان بهترین ماسک مو را برای موهای خود انتخاب کرد که در نتیجه آن تاثیری بسزا دارد، پس در تعیین جنس مو و انتخاب ماسک مو خشک، معمولی، چرب یا غیره دقت بیشتری به خرج دهید.
به دو ماسک یعنی ماسک مو با آبکشی یا ماسک مو بدون آبکشی اشاره کردیم، این ماسک موها دارای مزایای مشترکی اعم از شادابی، جوان سازی مو، ترمیم، نرم کننده مو، تثبیت رنگ مو و غیره می باشند که تنها تفاوت اصلی میان این دو ماسک نحوه مصرف آن ها می باشد.

ماسک مو داخل حمام

به ماسک مو با آبکشی، ماسک مو داخل حمام نیز گفته می شود که دلیل اصلی آن استفاده از آن در حین حمام می باشد، این ماسک باید با رعایت نکاتی استفاده شود که یکی از آن ها این است نباید ماسک مو با آبکشی به ریشه موها برسد، از آنجایی که این ماسک مو ها جامد می باشند مقداری از آن را در کف دست بریزید و به ساقه موهای خود بکشید و موهای خود را به آن آغشته کنید سپس بعد از طی مدت زمان اشاره شده آن ها را بشویید.
در ماسک مو بدون آبکشی کاملا بر عکس این موضوع صدق می کند، ماسک مو بدون آبکشی حالت مایع دارد و در بسته بندی های مختلفی تولید شده است که برخی از آن ها را می توان با اسپری کردن بر روی مو از آن ها استفاده کرد، این ماسک مو بدون آبکشی نیاز به شستن ندارد و می توان آن را در هر زمانی بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد.
استفاده از ماسک مو با آبکشی را در طول هفته دو بار می باشد که باید اول و وسط هفته از آن استفاده کرد، در کمتر از ۱۰ روز می توانید شاهد تاثیر معجزه آسایی بر روی خود باشید، در هر دو ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی خواص بیشماری نهفته است که انتخاب هر کدام از این دو ماسک به خود شما و نوع موهایتان بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *