نحوه عملکرد بوگیر بدن ناک

یکی از محصولات بهداشتی پر استفاده برای تابستان بوگیر بدن است. این محصول یکی از محصولات خنثی کننده عرق است که با از بین بردن باکتری ها و چربی های نواحی از بدن که بیشترین میزان تعریق را دارند، باعث جلوگیری از انتشار بوی بد عرق می شوند. با شروع فصل تابستان و گرمای هوا تعریق در قسمت های مختلف بدن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. ما برای رفع بوی عرق یکی از موثرترین محصولات خوشبو کننده ضد عرق را به شما معرفی می کنیم.

بوگیر بدن یکی از محصولاتی است که عرق را خنثی می کند. یعنی بدن همچنان عرق می کند اما باعث ایجاد بوی بد نمی شود. تعریق هم یکی از واکنش های طبیعی بدن است که برای دفع سموم و چربی بدن ضروری است اما بوی نامطبوعی که ایجاد می کند آزار دهنده و ناخوشایند است. بوگیرهای بدن از محصولات بهداشتی هستند که با عصاره گیاهان مختلف ساخته شده اند.

این محصولات ماده فعال در ترکیبات خود دارند که چربی هایی که به دلیل تعریق از بدن خارج می شود در خود حل می کنند و با از بین بردن باکتری های موجود در محل مانع ترکیب آنها می شوند.

عصاره های خوشبو گیاهی در ساخت محصولات بوگیر بدن به کار می رود که نه تنها بوی نامطبوع عرق را خنثی می کند؛ بلکه بدن را خوشبو هم می کند. بوگیرهای بدن در انواع پدهای ورقه ای، کرم ها و اسپری ها در بازار موجود است که بسته به سلیقه خود می توانید  از آنها استفاده نمایید. خاصیت آنتی باکتریالی این محصولات باعث می شود قارچ ها و باکتری ها در نواحی پر عرق رشد نکنند و مانع ایجاد سیاهی و حساسیت در قسمت هایی از بدن که تعریق در آنها زیاد است، می شود

انواع کرم بوگیر بدن گیاهی ناک وجود دارد که می تواند گزینه مناسبی برای رفع مشکلات تعریق زیاد و جلوگیری از بوی نامطبوع ناشی از آن باشد. کرم بوگیر بدن گیاهی چند منظوره است و فرد برای سایر مشکلات پوستی به خصوص در ناحیه زیر بغل که بیشترین میزان تعریق را دارد می تواند از آن استفاده کند.

این کرم گیاهی حاوی مواد ضد حساسیت و نرم کننده است که در عین حال که بوی بد بدن را خنثی می کند سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث لایه برداری این نواحی می شود. نواحی از بدن که بر اثر تعریق زیاد در در معرض قارچ های پوستی هستند دچار تیرگی شدید می شوند که با استفاده از کرم های مذکور به رفع این مشکل هم کمک می شود. این محصول بهداشتی گزینه مناسبی برای افرادی است که برای پاکیزگی و سلامت پوست و بهداشت فردی اهمیت قائلند؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *