ضرورتهای استفاده از پودر موبر بدون بو

رشد موهای زائد ازجمله مشکلاتی است که اکثر افراد به خصوص خانم ها از آن رنج می برند. استفاده از پودر موبر راه حلی است که بسیاری از مردم برای رفع موهای زائد خود از آن استفاده می کنند. استفاده از این پودرها نه تنها موجب پاکیزگی بدن شما خواهد شد، بلکه دارای خواص زیادی نیز هستند. این خواص به گونه ای است که حتی در طب سنتی اسلامی نیز استفاده از آن توصیه شده است.

 

چرا از پودرهای موبر استفاده می کنیم؟ بسیاری از خانم ها برای برطرف کردن موهای زائد بدن خود از آسانترین راه که همان تیغ است، استفاده می کنند که ممکن است موجب زبری و خارش در ناحیه مورد نظر شود.

همچنین برای استفاده از راه های دیگر نظیر موم، باید درد زیادی را تحمل نمایند. اما استفاده از پودرهای موبر این مشکلات را برطرف نموده است. از این پودرها می توان به راحتی استفاده نمود؛ همانند موم دردناک نیست و تاثیر بسیاری دارد؛ پس از استفاده ی مداوم از آن، سرعت رشد موهایتان کاهش پیدا می کند و نازک تر می شوند (در مقابل استفاده از تیغ سبب ضخیم شدن موها و افزایش سرعت رشدشان خواهد شد)؛ پودرهای موبر از نظر اقتصادی نیز به صرفه است و برای تمامی اعضای بدن قابل استفاده است.

 

نکاتی برای استفاده از پودرهای موبر

 

از پودر موبر برای نواحی حساس بدن خود استفاده ننمایید.

بعد از زدودن موها از سطح پوست خود، حتما آن قسمت بدن خود را تمیز نمایید و دوش آب گرم بگیرید تا کامل موبر از روی بدن شما پاک شود. عدم تمیز نمودن آن ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی گردد.

پودر موبر را به موقع از روی پوست خود پاک نمایید.

در هنگام استفاده از پودرهای موبر بدن خود را تمیز و خشک نمایید.

پودرهای موبر همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است، اما موبرها به صورت سطحی موها را از سطح بدن شما جدا می کنند و پس از گذشت ۴ تا ۵ روز موهای زائد دوباره رشد خواهند کرد.

 

آیا نیاز به تست موبرها قبل از استفاده است؟

برای اینکه مطمئن شوید که پودر موبر باعث ایجاد حساسیت نخواهد شد، حتما آن را قبل از استفاده، روی ناحیه ای از پوستتان تست کنید. بهتر است برای تست، قسمتی از پوستتان که در معرض دید نیست، انتخاب نمایید تا در صورت بروز واکنش هایی همچون التهاب، قرمزی یا خارش، قابل دید نباشد.

آیا استفاده از پودر موبر برای ناحیه تناسلی خطرناک است؟

برخی از افراد نگران بروز عفونت در ناحیه تناسلی بر اثر استفاده از پودرهای موبر هستند؛ اما این پودرها باعث ایجاد عفونت در این نواحی نخواهد شد. به این منظور بهتر است از پودر موبر بدون بو استفاده نمایید. معمولا متخصصان توصیه می کنند که از پودرهای موبر در نزدیکی دهانه واژن استفاده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *