نرمی و خوش حالتی مو با اسپری دو فاز ناک

از جمله پرکاربردترین اسپری های مو اسپری دو فاز مو است که علاوه بر حالت دادن به مو و نرم کنندگی آنها سبب شده تا ریشه مو تقویت شده و سطح تارهای مو دوباره بازسازی شوند. اسپری دو فاز مو منشاء گیاهی دارد و هیچ گونه عوارضی را برای مو و سطح پوست سر نخواهد داشت. این محصول تولید داخلی توسط ناک قابل رقابت با تمامی برندهای خارجی را دارا می باشد.

اسپری نرم کننده ی مو دو فاز

اسپری دو فاز مو از شناخته شده ترین اسپری هایی است که در حالت بخشیدن و نرم کنندگی مو بسیار موثر بوده و به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی علاوه بر نرم نمودن و رفع وز بودن مو سبب شده تا سطح مو ترمیم شود و سطحی جدید از کراتین را داشته باشند.

اسپری مو دو فاز ناک از جمله اسپری هایی است که سعی شده تا در ترکیبات آن مواد ارگانیکی مانند آلوئه ورا و روغن گیاهان مختلف جای داده شود. بهترین مزیت این نمونه اسپری های مو این است که پس از استفاده نمودن نیازی به شستشو و آبکشی ندارد و این امکان وجود دارد تا به مدت طولانی بر سطح مو پایدار بمانند.

البته برای استفاده کردن از اسپری های دو فاز مو لازم است تا جنس موی خود را شناخته تا متناسب با جنس مو اسپری دو فاز مورد مصرف قرار گیرد زیرا برخی از اسپری مو دو فاز نرم کننده لطافت بی نظیری را در موها ایجاد کرده که با سلیقه افراد مغایرت دارد.

پس بنابراین شناخت مو با انتخاب اسپری مو ارتباط تنگاتنگی خواهند داشت. این محصول می تواند مو خورگی و دو فاق شدن نوک موها را رفع کند و حالت سلامتی را برای موها به ارمغان آورد. جذب شدن افراد به سمت مصرف نمودن اسپری های فاز مو چنان چشمگیر بوده که بعد از مصرف شامپوهای مختلف بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده است.

 

اسپری باز کننده گره مو دو فاز

 

بسیاری از افراد از داشتن موهای گره خورده و پیچ خورده ابراز نگرانی کرده و در شانه زدن این چنین موهای مجعدی مشکلات فراوانی وجود دارد. لذا اسپری دو فاز مو ناک با داشتن دو فاز مختلف در یک محصول این توانایی را دارد تا پس از استحمام موها را از حالت گره خوردگی باز کرده و لطافت و نرمی ایده آلی را برای موها به ارمغان آورد.

اسپری های دوفاز فاقد هرگونه ترکیبات شیمیایی است و از ریزش مو و یا حساسیت های پوستی جلوگیری به عمل می آورند مگر اینکه سطح پوست سر زخم شده و یا آسیب هایی را از قبل داشته باشد. اسپری های دو فاز مو کراتین لازم مو را تامین نموده و باعث می شود تا موهای سر تا حد زیادی ترمیم شده و دوباره بازسازی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *