استفاده از مام رول بوگیر بدن برای کاهش تعریق بدن

در این مقاله قصد داریم در مورد مام زیر بغل اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. عرق کردن یک حالت طبیعی برای بدن می باشد؛ گرچه دارای مزایایی از جمله خنک نگه داشتن بدن است، اما در بیشتر مواقع افراد به دلیل بوی بد بدن ناشی از عرق و ایجاد لکه روی لباس خجالت زده می شوند. در اینجا ما به معرفی مام زیر بغل می پردازیم که به کمک آن می توانید تا حدودی از این مشکل جلوگیری کنید.

طریقه عملکرد مام رول بوگیر بدن زیر بغل و دیگر ضد عرق ها

برای کاهش عرق زیر بغل از محصولات مختلفی نظیر مام و اسپری ضد عرق می توان استفاده کرد. البته محصولات دیگری نیز همچون ژل ضد عرق و شامپوهای ضد عرق نیز استفاده می شود. ترکیبات موجود در مام ها و دیگر ضد عرق ها سبب بسته شدن غدد تعریق و در نتیجه کاهش میزان عرق در زیر بغل می شوند. نمک آلومینیوم یکی از ترکیبات اصلی تشکیل دهنده ضد عرق ها می باشد که پس از قرارگیری بر روی پوست، در عرقی که از بدن خارج شده است، حل می شود. سپس از این طریق به منافذ پوست می رسد و تا حدی منافذ خروجی این غده ها را می بندد و از میزان تعریق بدن می کاهد.

الکل نیز یکی از مواد تشکیل دهنده در بسیاری از مام ها و دیگر ضد عرق ها می باشد که باعث ایجاد حس خنکی و تازگی بر روی پوست می شود. در واقع این حس به علت بخار شدن الکل از روی پوست می باشد تا بتواند هرچه زودتر ضد عرق را از روی پوست خشک کند. چون در غیر این صورت ممکن است باعث ایجاد لکه بر روی لباس شود.

استفاده از مام رول بوگیر بدن

برخی از خوشبوکننده ها نظیر مام رول بوگیر بدن، اسپری پودری زیر بغل، کرم ضد تعریق و استیک دارای نرم کننده می باشند. افرادی که از پوست خشک و حساس برخوردار هستند می توانند از این نوع استفاده نمایند.

مام رول های بوگیر بدن و زیر بغل برای چه افرادی مناسب است؟

اینکه کدام ضد عرق را برای خود انتخاب کنید، یک انتخاب شخصی می باشد و هر فرد بسته به نیازی که دارد می بایست محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید. در صورتی که می خواهید بعد از مصرف، زیر بغل شما خشک باشد و لباس های شما کثیف نشود، مام رول بوگیر بدن زیر بغل انتخاب مناسب تری می باشد. مام ها در انواع مایع و جامد تولید می شود که می توانید بسته به نیاز خود، آنها را خریداری نمایید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد عرق می کنید، پیشنهاد ما استفاده از مام های صابونی است.

بعد از حمام می توانید از مام ها برای خوشبو کردن بدن خود و کاهش میزان عرق بهره ببرید؛ اما توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از اصلاح موهای زیر بغل خود، از مام استفاده نکنید، چون ممکن است باعث سوزش و دیگر تحریکات پوستی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *