تغذیه مو با ماسک آبکشی ناک

امروزه افراد زیادی وجود دارند که به دنبال یافتن راهی برای از بین بردن آسیب دیدگی موهای خود هستند. ماسک مو با آب کشی و ماسک مو بدون آبکشی تنها ماسک هایی هستند که امروزه برای تقویت موها در بازار در دسترس می باشند و زیبایی بسیار زیادی را به موهای شما هدیه می کنند.

آیا می دانید مزیت های استفاده از انواع ماسک مو با و بدون آبکشی ناک چیست ؟

ماسک مو ناک ، یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که ویتامین ها و مواد مغذی بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باعث تقویت و رشد بهتر و سریع تر مو ها می شود. استفاده از ماسک های صورت باعث می شود که موها در برابر موخوره و استفاده از وسایلی مانند سشوار و اتو مو مقاومت بسیار زیادی پیدا کند.

ماسک های مو نه تنها باعث تقویت و پیشگیری از آسیب دیدگی موها می شوند بلکه با مراقبت از تمام بافت های مو باعث می شود که آلودگی های مو به مرور زمان از بین برود و بافت های آسیب دیده مو نیز درمان شود و به تدریج موهایی که قبلاً آسیب دیده و ضعیف شده بودند دوباره استحکام، زیبایی، طراوت و درخشندگی خود را به دست آورند. امروزه ماسک های مو انواع بسیار زیادی دارند که افراد باید دقت کنند که ماسک مو را به گونه ای انتخاب نمایند که بیشترین تناسب را با موهایشان داشته باشد.

علاوه بر این ماسک های موی موجود در بازار از لحاظ نوع مصرف به طور کلی دارای ۲ نوع ماسک های موی مخصوص حمام و ماسک های مویی که باید بعد از حمام مصرف شوند، می باشند.

 

معرفی ماسک مو با آب کشی و ماسک مو بدون آب کشی برند ناک تولید داخل

ماسک مو با آب کشی، یکی از انواع ماسک های موی موجود در بازار می باشد. این ماسک همانطور که از عنوانش مشخص می باشد بعد از مصرف نیاز به شستشو دارد و به همین دلیل باید در حمام مورد استفاده قرار گیرد.

روش استفاده از ماسک مو با آبکشی به گونه ای می باشد که قبل از استفاده از آن باید موهای خود را خیس کرده و آب اضافی آن را با حوله بگیرید. سپس کمی از ماسک مو با آب کشی را برداشته و به نوک موهای خود بمالید و به آرامی مالش دهید. از آنجایی که ساقه و نوک موها آسیب پذیرترین بخش موها می باشند، بنابراین توصیه می شود که در زمان مصرف این ماسک به این قسمت ها توجه بیشتری نمایید.

برای اینکه مطمئن شوید که این ماسک به تمامی قسمت های مو مالیده می شود، بهتر است که با یک شانه دندانه درشت موهای خود را شانه بزنید.

لازم است که این ماسک چند دقیقه ای بر روی سرتان باقی بماند و بعد از آن به خوبی با آب موهای خود را مورد شستشو قرار دهید.

نکته بسیار مهمی که در استفاده از این ماسک باید دقت کنید، این است که به هیچ عنوان آن را به کف سر خود نمالید.

ممکن است خیلی ها تمایلی به استفاده از ماسک مو در حمام نداشته باشند و یا اینکه ماسک هایی که نیاز به آبکشی دارند با موهایشان سازگاری نداشته باشد از این رو ماسک مو بدون آبکشی یکی از بهترین گزینه ها برای این افراد می باشد.

برای استفاده از این ماسک ها دقت کنید که وقتی از حمام بیرون آیید و موهایتان هنوز نم دار است باید از این ماسک استفاده نمایید. ماسک هایی که مخصوص استفاده بعد از حمام هستند، طراوت و درخشندگی بیشتری را به موهایتان هدیه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *