اسپری مو دو فاز بر طرف کننده خشکی موها

مو یکی از اجزای اصلی صورت است که به شدت در زیبایی صورت نقش داشته و رسیدگی و حفظ سلامت آن بوسیله اسپری مو دو فاز و سایر لوازم آرایشی بسیار مهم تلقی می گردد.

اسپری مو دو فاز نرم کننده ناک تهیه شده از با کیفیت ترین متریال توام با مواد معدنی مورد نیاز برای مو می باشد و علاوه بر فرم دهی و حالت دهی می تواند تمام آنچه موی شما به آن نیاز دارد را تامین کند.ویتامین B5 و پروتئین ابریشم از مهم ترین مواد معدنی بکار رفته در این اسپری مو می باشند که سبب لطفات و درخشندگی هر چه بیشتر موهای شما می شود.

اسپری مو دو فاز ناک پیش از حالت دهی به موها استفاده می شود و اگر قصد استفاده از اتو مو و سشوار را دارید استفاده از آن باعث می شود تا موهای خود را از آسیب های حرارت دهی در امان نگه دارید.

مو و حفاظت از آن با اسپری مو دو فاز

مو پوشش اصلی پوست سر و سطح بدن است که علاوه بر تاثیر به سزایش در زیبایی، وظایف فیزیولوژیک فراوانی نیز به عهده دارد. مو دارای سه بخش پیاز مو، فولیکول مو و ساقه مو تشکیل شده و آنچه در ظاهر به عنوان مو می بینیم ساقه مو است که خود از سه لایه مدولا، داخلی ترین لایه، کورتکس یا همان لایه میانی و کوتیکول، بیرونی ترین لایه مو تشکیل شده است. موها به انواع مختلفی مانند موی صاف و یا لخت، مجعد یا فر و حالت دار دیده می شوند. موها با توجه به جنسی که دارند زبر، سخت و یا نرم و لطیف می باشند. موهای لطیف و نرم آسیب پدیرتر بوده و احتیاج به مراقبت، رسیدگی و تقویت بیشتری دارند.

سایر تولیدات ناک عبارتند از :

ناک بوگیر کفش پودر بوگیر  بوگیر بدن کرم بوگیر بدن گیاهی مام رول بوگیر بدن پودر موبر بدون بو اسپری مو دو فاز نرم کننده ماسک مو با آب کشی ماسک مو بدون آب کشی

اسپری مو دو فاز

خشکی موها و درمان آن با اسپری مو دو فاز

خشک شدن و یا وز شدن موها یکی از آزاردهنده ترین و ناخوشایندترین حالت ایجاد شده در موهای سر است که به دلایل متفاوتی مانند استفاده بیش از حد از رنگ موها، سشوار و اتوی مو، شستشوی بیش از حد به خصوص با آب داغ، استفاده از برس و شانه های نامرغوب، اصطکاک بیش از حد موها با حوله، آب و هوای خشک و بیش از حد مرطوب، رژیم غذایی نامناسب و عاری از سبزیجات و میوه های آبدار و کم آبی بدن ایجاد می گردد.

وز شدن موها به معنای خشک شدگی و کمبود آب در لایه بیرونی آن هاست. روش های بسیاری به منظور برطرف کردن وزی موها ارائه گردیده است. نوشیدن آب فراوان، استفاده کمتر از رنگ مو، سشوار و اتوی مو و استفاده از اسپری مو دو فاز نرم کننده از روش های کاهش وز شدن موها و افزایش لطافت و نرمی آن ها می باشد.

 

اسپری مو دو فاز چیست ؟

امروزه لوازم آرایشی و بهداشتی فراوانی مانند اسپری مو، کرم مو و لوسیون ها به منظور رفع خشکی و وزی موها مو پیشنهاد شده اند. اسپری مو دو فاز یکی از انواع اسپری های مو است. اسپری مو بر روی سطح موهای تمیز از فاصله ۳۰ سانتی متری بدون تماس مستقیم با پوست سر افشانه می شود و خشکی موها را از بین می برد. اسپری مو دو فاز نرم کننده علاوه بر خاصیت آبرسانی به موها دارای خواص نرم کنندگی نیز بوده و موها را لطیف و نرم می کند.اسپری مو دو فاز ناک در رفع وز شدگی مو موثر بوده و آسیب های ناشی از خشکی موها را برطرف می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *