الزامات استفاده از اسپری مو دوفاز

اگر شما جز آن دسته از کسانی مباشید که حالت موهایتان برایتان بسیار اهمیت دارد و از وسایل حالت دهنده ی مختلفی استفاده کرده اید، پیشنهاد میکنیم از اسپری مو دوفاز استفاده کنید تا به نتیجه ی دلخواهتان برسید.
اسپری مو دوفاز با خاصیت نرم کنندگی که دارد به راحتی موهای شما را نرم میکند و گره ها و پیچ خوردگی موها را از بین میبرد. تاثیر اسپری مو دو فاز در کوتاه مدت کاملا مشهود میباشد و در بلند مدت نیز دارای خاصیت های بسیار زیادی همچون جلوگیری از زبر شدن موها و ایجاد موخوره و وز شدن مو میباشد.

لزوم استفاده از اسپری مو دوفاز

اسپری دو فاز داررای کراتین است و تاثیر سریعی بر روی موهای اسیب دیده دارد و پاها را ترمیم میکند. کراتین دارای ماده ای به نام سیلیکون است که درخشندگی موها را افزایش میدهد و تارهای مو در برابر حرارت نیز مقاومت پیدا میکنند، به همین دلیل نیز بیشتر متخصصان توصیه میکنند که قبل از استفاده از سشوار و اتوی مو از اسپری مو دو فاز استفاده شود.
اسپری دو فاز ابرسانی قوی برای موهای بلند میباشد و چربی موجود در آن نیز کاملا با جنس موهای طبیعی سازگار میباشد و حالتی مخملین به موها میدهد، بدون آنکه کوچکترین آسیب و ضرری به موها وارد کند.

مزایای استفاده از اسپری مو دوفاز

۱٫ اسپری مو دوفاز، ظاهری براق و زیبا و حالت پذیر به موها میدهد.
۲٫ این اسپری تاثیر فوق العاده قوی و خوبی بر روی موهای آسیب دیده دارای موخوره و شکننده دارد و از ایجاد گره مو و وز شدن موها جلوگیری میکند.
۳٫ توصیه میشود قبل از استفاده از وسایل حرارتی همچون سشوار و اتوی مو حتما از اسپری مو دوفاز استفاده شود که مقاومت موها در برابر حرارت افزایش پیدا کند و دچار اسیب نشوند.
۴٫ این اسپری دارای خاصیت ضد چسبندگی میباشد و از چسبندگی موها جلوگیری میکند و همین موضوع باعث میشود تا موها در برابر اشعه های مضر و آلودگی و گرد و غبار دچار حالت چسبندگی نشوند.
۵٫ با استفاده از اسپری مو ، شانه پذیری موها راحت تر می شود و این خاصیت برای کسانی که دارای موهای فر میباشند، بسیار کارامد است.
۶٫ اسپری مو به دلیل داشتن کراتین، باعث حفظ رطوبت مو میشود.
۷٫ بر خلاف مواد دیگر حالت دهنده مانند ژل و واکس های مو…. اسپری مو دوفاز باعث ایجاد پوسته و شوره ی سر نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *