ویژگی های کلیدی اسپری دوفاز مو چیست

نیاز به زیبایی یکی از مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند. یکی از مهمترین بخش های بدن که بر زیبایی فرد تاثیر بسزایی خواهد گذاشت صورت و همچنین مو ها می باشد که جهت زیباتر جلوه کردن و همچنین نگهداری موها راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت. یکی از بهترین راه ها را می توان استفاده کردن از اسپری مو دو فاز نرم کننده دانست که این اسپری خواهد توانست بهترین نتیجه را داشته باشد.

ویژگی های کلیدی اسپری دو فاز مو حاوی عصاره ابریشم دریایی بوده و به همین دلیل در نرم کردن موهایتان نقش بسزایی خواهد داشت. توجه داشته باشید که این اسپری کاملا گیاهی بوده و هیچگونه ضرری به موهایتان نخواهد رساند. این اسپری را با نام ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی نیز می شناسند که دلیل این امر عدم نیاز به آبکشی بعد از استفاده از آن می باشد. اما به صورت دلخواه می توانید موهایتان را پس از استفاده از اسپری دو فاز مو آبکشی نمایید.

استفاده کردن از این ماسک بعد از حمام بهترین زمان خواهد بود اما می توانید بر روی موهای خشک خود نیز از آن استفاده نمایید. از این اسپری ها بسیاری از آرایشگران استفاده می نمایند چرا که مزایای بسیاری داشته و برای یک آرایشگر خوب مورد نیاز خواهد بود.

مزایا و ویژگی های کلیدی اسپری دو فاز مو

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد بهترین اسپری دو فاز مو مزایای بسیاری دارد که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به عدم نیاز به شستشو بعد از استفاده اشاره نمود همچنین پس از استفاده از آن شاهد باز شدن تمامی گره های موهایتان خواهید شد که به همین دلیل پیش از شانه کردن موهایتان و یا قبل از اصلاح مو می توانید از این اسپری استفاده نمایید که این امر سبب سهولت بخشیدن به انجام کارهایتان خواهد شد.

اما اسپری مو دو فاز نرم کننده تنها به منظور نرم کنندگی نبوده و مزایای دیگری نیز دارد. این اسپری از دو فاز تشکیل شده که یک فاز آن آب رسان و فاز دیگر سلیکونی می باشد. سیلیکون سبب نرمی و لطافت بخشیدن به موهای شما شده و آنها را شفاف و درخشان جلوه خواهد داد. فاز آب رسان نیز همانطور که از نام آن پیداست مواد مغذی و پروتئینی را به ساقه های مو و همچنین ریشه آنها می رساند که این امر سبب قدرت بخشیدن به رشد موهایتان شده و سبب افزایش مقاومت موهایتان در برابر حرارت سشوار خواهد شد. به همین دلیل ارزش خرید اسپری دو فاز مو بسیار بالا خواهد بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *