بایدها و نبایدها درباره ی ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی

تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که چه کارهایی را بعد از استفاده ی ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی را نباید انجام دهیم؟ این کارها ، کارهایی هستند که در صورت انجام دادن آن، مثل این می ماند که هیچ کاری نکرده اید، در عوض کارهایی هم هست که باید پس از استفاده از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی حتما انجام دهیم. ما شما را با این کارها آشنا خواهیم کرد. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

آیا می دانید بایدها و نبایدها در استفاده از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی چیست ؟

۱٫ استفاده از مواد سولفاته، کاری که سبب باطل شدن اثرات ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی می گردد: این کار را بیشتر کسانی انجام می دهند که موهایشان وز شده است. شامپو در اکثر شامپوهای معمولی وجود دارد. این ماده باعث پاک شدن موهای انسان می گردد ولی در اکثر موارد در شامپوها وجود دارد. پس اگر موی شما وز شده است، حاما به ترکیبات شامپوی خود نگاهی بیندازید، اگر دیدی که در آن سولفات به کار برده شده است، حتما در اولین فرصت آن را تعویض نمایید و از شامپویی استفاده کنید که سولفات نداشته باشد وگرنه هر چقدر هم که از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی استفاده کنید، هیچ اثری نخواهد داشت.

۲٫ استفاده کردن از کلاه ضد آب در حمام؛ کاری که بر اثر ماسک مو بدون آبکشی و تغذیه مو ماسک مو با آبکشی اثر نامطلوب دارد: گروه زیادی از بانوان در هنگام حمام کردن، از کلاه های مخصوص ضد آب استفاده می کنند. تین کلاه ها در آرایشگاه ها نیز استفاده می شود. در حقیقت بت کلاه بر سر گذاشتن اجازه تغذیه و پاک شدن موی سرتان را می گیرید و به مرور زمان هر چقدر هم که ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی را استفاده کنید ، خواهید دید که کاملا بی اثر خواهد بود. بد تر این است که کلاه بر سر گذاشتن موقع استحمام، مو بسیار وز و بد حالت می شود و شما مجبور به استفاده از سشوار اتو ی مو برای رفع این معضلات می شوید . این کار اثرگذاری ماسک ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی را تقریبا به حد صفر می رساند. پس به هیچ وجه در صورتی که از ماسک استفاده می نمایید از کلاه در حمام استفاده نکنید.

۳٫ بهره نبردن از شامپوهای پاکسازی مو : حتما شما نیز مانند بسیاری از خانم ها عاشق استفاده از حالت دهنده و نرم کننده در حمام بر روی موی خود هستید. اما در حالتی که از ماسک استفاده می کنید این کار بسیار ضرربخش خواهد بود و اثرگذاری آنها را نحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از این شوینده ها در دراز مدت سبب می گردد آیا تا به حال به این اندیشیده اید که ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی چه مزایا و احتمالا چه معایبی برای موی شما باوان خوش سیمای ایرانی در بر دارد؟ در این مطلب سعی داریم شما را با این مزایا و معایب احتمالی آنها آشنا کنیم. برای دانستن این مزایا و معایب در ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی با ما همراه باشد.

ماسک مو وسیله ای که باید در موهای چرب مورد استفاده قرار گیرد:
۴٫ استفاده از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی ، انتخابی مناسب برای موهای چرب : استفاده از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی سبب می شود موهای شما به هیچ وجه شوره نزند. اگر نمی دانستید، این را بدانید که شستشوی بیش از حد موها، باعث سفتی و خشکی آن می گردد. کم شستن آن هم نیز باعث می شود تا موی سرتان چرب گردد. به همین علت موهایتان در هر دو حالت شوره می زند. بهترین راه برای از بین بردن این حالت استفاده از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی می باشد. باید برنامه ریزی داشته باشید و بدانید با توجه به میزان فعالیتی که در طول روز دارد ، چه مقدار نیاز به استفاده از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی دارید.
۵٫ هرچه تعداد دفعات استفاده بیشتر گردد، مویی سالم تر خواهید داشت: کسانی که موی چرب دارند باید موهایشان را با آب ولرم بشویید و اگر موهای خشک دارید باید از آب گرم برای شستشوی سر با شامپوی بی سولفات استفاده کنید و پس از آن از ماسک مو بدون آبکشی و ماسک مو با آبکشی بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *