تمایز پودر موبر بدون بو ناک با سایر محصولات

تمایز پودر موبر بدون بو ناک با سایر محصولات در چیست ؟ استفاده از پودر موبر بدن یکی از راهکارهای رهایی از شر موهای زائد در بانوان و آقایان است. پودرهای موبر تاریخچه ای بسیار طولانی دارد و از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. بوزدایی در پودر های موبر ایده ای بسیار عالی و پرطرفدار می باشد.پودر موبر بدون بو ناک با فرمولاسیون پیشرفته و کاملا متفاوت از سایر محصولات موجود در بازار حاوی هیچ اسانی شیمیایی ای نبوده و کاملا بدون بو است و مناسب برای استفاده در آپارتمان ها و … است که هیچ بویی را تولید نکند.

موهای زائد بدن و از بین بردن آنها با پودر موبر بدون بو ناک

موهای بدن یا موهای آندروژنیک، موهایی هستند که بسته به جنسیت در نواحی مختلف بدن مانند شکم، سینه، ران، ریش، نواحی تناسلی، پشت و خط ناف، پس از رسیدن به بلوغ رشد می نمایند. تا چندین سال اخیر از بین بردن این موها در نواحی مانند سینه، پشت و شکم در آقایان کاری ناپسند و نامطلوب تلقی می شد. قدیمی ها اعتقاد داشتند مردان، نیمی از مردانگی، جذبه، صلابت و قدرت خود را در موهای سینه و پشت نهفته دارند، اما امروزه این افکاری کاملا منسوخ شده است و زدودن موهای زائد در آقایان به ویژه هنرپیشه ها، ورزشکاران و یا اقشار معمولی جامعه، امری زیبا و مطلوب است

. استفاده از پودر موبر بدن یکی از بهترین، سنتی ترین و سالم ترین روش های زدودن موهای زائد بدن است. موهای زائد در آقایان و خانم ها علاوه بر تاثیر بر زیبایی میزان تعرق، خارش، سوزش، عرق سوز های تابستانه و حساسیت های پوستی را نیز افزایش می دهد. ترکیبات اصلی پودر موبر بدن آهک، کلسیم هیدروکساید و هیدروکسیدسدیم تیوگلیکولات است. این مواد عوارض پزشکی ندارند و تنها کراتین، پروتئین سازنده مو را تضعیف و شل می نمایند.

 

استفاده از پودرهای موبر بدن ناک و مزایای آن در مقایسه با سایر محصولات

نوره، واجبی، داروی حمام و داروی نظافت اسامی قدیمی و متفاوت پودر موبر بدن است. پودرهای موبر قدیمی رایحه بسیار نامطبوعی داشتند و منجر به آزردگی فراوان حین مصرف می گردیدند. تمایز پودر موبر بدون بو ناک با سایر محصولات در این است که پودر موبر بدن ناک امروزه علاوه بر تغییر در ترکیبات سازنده آن که بی خطرتر و سالم تر از قبل هستند، تغییراتی در میزان رایحه نیز داشته است. امروزه شرکت های آرایشی و بهداشتی متفاوت با برندهای مختلف به تولید پودر موبر بدون بو و پودرهای موبر با رایحه های طبیعی و گیاهی می پردازند اما کماکان شاهد هستیم که این محصول بوی نامطبوعی دارد و تنها برند ناک است که توانسته است پودر موبر بدون بو واقعی را تولید کند.

پودرهای موبر بدن در اندازه ها و بسته بندی های متفاوت با برندهای متنوع به واسطه شرکت آرایشی و بهداشتی ناک به بازار عرضه می گردند. به منظور استفاده از این پودرها، پودر موبر را در آب نسبتا داغ حل کنید و یک خمیر تقریبا غلیظ و با قوام تهیه نمایید. این خمیر را روی سطوح مودار و کاملا خشک بدن می کشیم و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر می کنیم، به منظور اطمینان از تاثیر پودر می توانیم با کاردک کنده شدن یا نشدن مو را امتحان نماییم و سپس مواد را به شکل کامل با آب ولرم آبکشی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *