تولید ماسک مو با آب کشی و بدون آب کشی ناک در مدل های مختلف

ماسک مو ناک یک ایده عالی برای ترمیم مو و یا نگهداری مو می باشد. که امروزه از ماسک مو که خواهان زیادی نیز دارد برای مو های آسیب دیده استفاده می شود. یا از بعضی ماسک های شفاف کننده یا لطیف کننده برای رفتن به مهمانی ها و مراسم ها استفاده می شود.

 

آشنایی با ماسک مو و ماهیت آن

ماسک های ناک برای مو تشکیل شده اند از تقویت کننده ها که برای مثال ویتامین A ویتامین E ، اسیدهای چرب غیر اشباع، دایمتیکون، امگا ۳، امگا ۶، امگا۹ و … که هر کدام برای مو مفید می باشند. بعضی از مواد غذایی مو از موادی که ما می خوریم تامین می شود ولی بعضی از مواد غذایی مو از خوردن غذا تامین نمی شود بلکه برای تامین این مواد برای مو باید از ماسک ها استفاده شود تا مو از آن تغذیه کند تا آسیب نبیند.

 

آشنایی با انواع ماسک ناک برای مو بصورت با آب کشی و بدون آب کشی

انواع ماسک ناک به دو دسته ماسک مو با آبکشی و بدون آب کشی تقسیم می شوند. این دو نوع ماسک هر کدام به دو روش استفاده می شوند. بعضی ماسک مو با آب کشی نام دارند یعنی در حمام استفاده شده و بعد از استفاده باید با آب ولرم شسته شوند و بعضی هم بعد از حمام که به نام ماسک مو بدون آب کشی نام دارند استفاده می شوند.

اکثرا اسپری ها است که برای شفافیت و برای لطافت مو و جلوگیری از آسیب اشعه نور به مو اسپری می شوند. اکثر ماسک مو بدون آبکشی های که در حمام استفاده می شود طبیعی یعنی دست ساز است برای همین باید شسته شوند. که از جمله این ماسک ها ترکیب آوواکادرو و تخم مرغ و زیتون و آب است که باهم یک نرم کننده خوب برای مو می باشد. یا لیمو ترش که خود یک ماسک خوب برای ریزش مو می باشد. چون لیمو ترش دارای ویتامین و آنتی اکسیدان می باشد باعث تقویت ریشه مو می شود. یا ماسک موز و عسل که برای مو خوره و نرمی و لطافت مو عالی است. برای شوره سر ماسک جو دو سر و شیر و روغن بادام بهتر است. بهترین ماسک برای موهای خشک و شکننده ترکیب تخم مرغ و ماست است. ماسک گوجه فرنگی که به خاطر وجود آنتی اکسیدان در آن برای ریزش مو خوب می باشد. برای استفاده از این ماسک باید گوجه فرنگی را چرخ کرده و آب آن را در آورده و از آب صاف آن به موهای خود مالیده و بعد از چند دقیقه مو های خود را شسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *