کاربرد اسپری مو دو فاز نرم کننده در بهبود وضعیت موها

در این پست قصد داریم تا در مورد کاربرد اسپری مو دو فاز نرم کننده در بهبود وضعیت موها بحث کنیم.با ناک تولید کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با مجوز از وزارت صنعت و معدن و وزارت بهداشت همراه باشید.استفاده مکرر از وسایل حالت دهنده مانند سشوار و اتو مو باعث آسیب رساندن به مو و خشک و شکنندگی آن ها می شود. با استفاده از اسپری مو دو فاز نرم کننده می توانید از شکنندگی و وز شدن موها جلوگیری نمایید. این محصول برای قبل از اتو یا سشوار بسیار مناسب بوده و باعث نرم شدن و افزایش حالت پذیری مو شده و از خشکی آن جلوگیری می کند.

استفاده از اسپری مو دو فاز ناک در مقایسه با سایر محصولات

استفاده از سشوار و فر کننده های مو و اتو مو در میان خانم ها بسیار رایج است و شاید هفته ای چند بار از آن ها استفاده نمایند. این وسایل اگر چه موهای شما را زیبا می کنند اما باعث خشک شدن و شکننده شدن موها می شوند. وقتی وسایل حرارتی را مستقیم روی موها استفاده شود به لایه حفاظتی مو آسیب رسانده و رطوبت موها را می گیرد و این امر باعث زبر شدن موها و ایجاد موخوره می شود.

کاربرد اسپری مو دو فاز نرم کننده

با استفاده از اسپری مو دوفاز قبل از سشوار کردن یا اتو کردن مو، از آسیب دیدن و وز شدن آن جلوگیری خواهید کرد. این اسپری علاوه بر محافظت از مو در برابر حرارت، با باز کردن گره های مو باعث نرم شدن و حالت پذیرای مو می شود. کراتین موجود در این اسپری موهایی نرم و لطیف را برایتان به ارمغان می آورد. با استفاده از اسپری مو دو فاز نرم کننده قبل از کوتاه کردن موها می توانید به راحتی موها را شانه کرده و گره و پیچ خوردگی های آن را برطرف نمایید

 

طریقه و روش استفاده از اسپری مو دو فاز نرم کننده ناک nak

بعد از حمام وقتی موها هنوز نم دارند از اسپری دو فاز روی موها استفاده نمایید. بطری را تکان داده و روی موهایتان اسپری نمایید. می توانید بعد از آن از سشوار یا اتو مو برای حالت دادن به موهای خود استفاده نمایید. این اسپری را روی موی خشک هم می توان استفاده نمود. موها را مرطوب کرده و نرم کننده دو فاز را روی آن اسپری نمایید و به آن حالت دهید. اسپری مو دو فاز با ایجاد لایه ای حفاظتی روی مو مانع از رسیدن مستقیم حرارت به مو شده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند. این اسپری برای موهای مجعد و فر بسیار مناسب می باشد و باعث می شود موها بعد از حمام وز نشوند.

اسپری دو فاز برای موهای مجعد بسیار کاربردی بوده و زیبایی خاصی به آن می بخشد. موهای فر با استفاده از اسپری دو فاز از هم باز نشده و موج های زیبایی خواهند داشت. اسپری نرم کننده دو فاز ضمن محافظت از موی شما در برابر حرارت و باز شدن گره های آن، باعث تغذیه و آب رسانی به موها می شود. این اسپری بدون چرب کردن مو و سنگینی آن باعث زیبایی و درخشش مو شده و علاوه بر حفاظت آن باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *