ترکیبات ماسک مو با آبکشی

اصلی ترین و اثرگذارترین مواد موجود در ماسک مو بدون آبکشی که باعث شفافیت و حفظ رطوبت موها میشود، ویتامین ها میباشند. انواع ماسک مو بدون آبکشی اصولا حاوی ویتامین هایی همچون موارد زیر می باشد:
۱٫ ویتامین E: این ویتامین برای تقویت ساقه ی مو و درمان موهای آسیب دیده ای که دچار خشکیدگی و موخوره شده اند، بسیار تاثیر گذار است و به تدریج باعث ترمیم آنها میشود.
۲٫ ویتامین A : این ویتامین برای شفافیت مو بسیار مناسب است . ویتامین A باعث جلوگیری از ریشه ی مو می شود و ریزش مو را تا حد ممکن به حداقل میرساند.
۳٫ ویتامین C : ضروری ترین ویتامین برای حفظ رطوبت موها و ایجاد نرمی و لطافت در جنس مو، ویتامین C میباشد.
برخی از مدل های ماسک مو بدون آبکشی بجز ویتامین های ذکر شده حاوی انواع روغن های گیاهی و درمانی همچون: نارگیل، زیتون، بادام، کرچک و…. میباشند که در طولانی مدت باعث ایجاد سلامت مو جلوه ای زیبا و جذاب در موها میشوند.
ماسک مو بدون آبکشی برای کسانی که موهای بلندی دارند و ممکن است موهایشان در معرض آسیب ها و خطرات بسیار زیادی قرار گیرند، بسیار مناسب است و همانند یک لایه ی محافظتی از سلامت موها در برابر انواع آلودگی ها و اشعه های مضر دفاع میکنند.

ماسک مو بدون آبکشی برای کسانی که موهای بلندی دارند بسیار مناسب است.

در چه مواقعی میتوان از ماسک مو بدون آبکشی استفاده کرد؟
۱٫ برای کسانی که قصد استفاده از ماسک مو بدون آبکشی دارند، توصیه میشود که بعد از حمام و شانه کردن موها و خشک شدن مو، هنگامی که مو هنوز رطوبت کمی دارد از این ماسک مو استفاده کنید.
۲٫ قبل از استفاده از وسایل حرارتی همچون سشوار و اتوی مو از ماسک مو استفاده کنید تا لایه ی محافظتی در برابر حرارت ایجاد شود.در هنگام استفاده از ماسک مو با آبکشی و بدون آبکشی بهتر است از یک شانه دندانه درشت برای پخش شدن بهتر مواد مغذی بر روی موها استفاده کنید.
۳٫ اگر قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، توصیه میشود که از ۱۴ الی ۱۵ روز قبل از رنگ کردن موهایتان از ماسک مو استفاده کنید تا موهایتان آمادگی لازم را برای رنگ پذیری بیشتر و بهتر با کمترین آسیب دیدگی را داشته باشد.
۴٫ توصیه میشود در حالت عادی هفته ای یکبار پس از حمام از ماسک مو بدون آبکشی استفاده شود اما اگر شما جز آن دسته از افرادی می باشد که موهایتان آسیب دیده و زبر میشود میتوانید هفته ای دو الی سه مرتبه از ماسک مو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *