چگونگی محافظت از موها با ماسک مو با آبکشی و بدون آبکشی

ماسک مو یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای محافظت از موها در برابر آسیب می باشد و همچنین مو ها با ماسک بسیار نرم و زیبا می شود.

امروزه ماسک مو به دلیل محافظت از مو مورد توجه عام قرار گرفته شده است و همچنین برای انواع مو ماسک های مختلف زیادی وجود دارد که یکی از آنها ماسک ناک است که تولید داخل بوده و قیمت این ماسک ها مناسب می باشد. ماسک مو با آبکشی ناک بهترین تقویت کننده و درمان کننده مو های خشک، وز و آسیب دیده است و همچنین باید هرکس قبل از استفاده از ماسک جنس و میزان آسیب دیدگی مو را تشخیص دهیم سپس ماسک مناسب موی خود را تهیه کنیم و موهای خود را درمان کنیم.

همه ی بانوان می خواهند که موهای سالم، نرم و براق داشته باشند که با این گونه آب و هوای کثیف این خواسته امکان پذیر نمی باشد و همچنین مثل قدیم خورد و خوراک مان آنقدر مقوی نیست که موهایمان از راه تقویت شوند بنا به همین دلایل استفاده از ماسک برای موها نیز اجبار است و البته برای تقویت مو باید وقت بیشتری بگذاریم. ماسک از مواد تقویت کننده و مواد مغذی مو مانند: روغن آرگان، ویتامینA، امگا۳، امگا۹، کراتین و… تشکیل شده است.

چگونگی محافظت از موها با ماسک مو با آبکشی و بدون آبکشی

راهکار محافظت از موها با ماسک مو با آبکشی و بدون آبکشی

نازک شدن تارموها و ریزش مو باعث نگرانی اکثر بانوان شده است که باید برای رفع این آسیب دیدگی از انواع ماسک ها برای تقویت و درمان موها نیز استفاده کنیم و همچنین ماسک مقاومت موها را در برابر آسیب های شیمیایی و فیزیکی افزایش می دهد و باعث می شود که موهای سالمی داشته باشیم. ماسک ناک انواع مختلفی دارد که می توان به این موارد مانند: آب رسانی،‌ مرطوب و نرم کنندگی،‌ محافظ و تقویت کننده، رفع مورخوره و وز مو و… اشاره کرد. ماسک دونوع دارد که اولی ماسک مو با آب کشی که این ماسک جامد است و باید در حمام بعد از شستشوی مو به ساقه ی مو زده شود و بعد از ده دقیقه آبکشی کنیم و دومین نوع ماسک مو بدون آبکشی است که در این ماسک بعد از حمام به ساقه ی مو زده می شود سپس می توانید موها را شانه یا خشک کنید.

 

تفاوت ماسک های مو با سرم مو

امروزه بسیاری از مردم درباره ی ماسک های مو و سرم مو اشتباه فکر می کنند که معمولا همه ی ماسک های مو به آب کشی نیاز دارد ولی در عین حال این گونه نمی باشد که البته ماسک هایی که طبیعی و از مواد گیاهی تشکیل شده اند و هیچ گونه مواد شیمیایی ندارند و به همین دلیل نیاز به آب کشی نمی باشد. ماسک های مو برای ترمیم آسیب دیدگی موها و در برابر آسیب پیشگیری می کند ولی سرم مو این گونه نمی باشد و بیشتر برای زیبایی مو به کار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *