کرم بوگیر بدن گیاهی ناک خوش بو کننده و طرز استفاده از آن

پودر بوگیر بدن در جهت گرفتن بوی بدن و زیر بغل استفاده می شود و همچنین این پودر می تواند جایگزین خوبی برای اسپری و مام های خوشبو کننده شیمیایی باشد. پودر بوگیر بدن ناک، گیاهی می باشد و هیچ ضرری برای بدن ندارد و البته این پودر از ترکیبات کاملا گیاهی درست شده است و هیچ عارضه ای برای افراد ندارد و همه می توانند از این پودر بوگیر با خیال راحت استفاده کنند.

 

کرم بوگیر بدن ناک چه خصوصیاتی دارد ؟

بوی بدن انسان یکی از مشکلاتی است که انسان ها به آن دچار هستند که این مشکل به سال های قبل از میلاد مسیح برمی گردد که انسان ها در آن زمان برای رفع بوی بدن خود که ناشی از عرق کردن بود از عطرهای خوشبو و طبیعی مثل مشک که از آهو بدست می آمد استفاده می کردند.

بعد از گذر زمان این کار با پیشرفت علم به صورت راه های پیشرفته انجام گرفت و به وسیله استفاده از اسپری ها و مام ها و پودرهای گیاهی و شیمیایی که هر کدام به نوع خود مزیت و معایبی به همراه دارند. این محصولات بهداشتی یکی از انواع بوگیرهای بدن است که به صورت پودر، اسپری، و کرم تولید می شود که در بازار و در مراکز فروش لوازم بهداشتی و داروخانه ها فروخته می شود.

طرز استفاده از این بوگیر بدن ها چنین است که برای استفاده بعد از حمام انگشت خود را خیس کرده و به پودر بزنید و بر روی پوست بمالید و این عمل را ۲ تا ۳ بار تکرار می کنیم. در اسپری ها کار راحت تر می باشد. اسپری را به پوست می زنیم و مام را به پوست می مالیم. بعضی از این بوگیرها که شیمیایی هستند عوارضی هم در استفاده طولانی مدت در بر دارند که از این عوارض می توان سرخ شدن پوست، لکه افتادن، خارش پوست و در بعضی ها حتی باعث زخم می شود. در این بوگیرهای شیمیایی از مواد نگهدارنده استفاده می شود که این مواد با اینکه مورد تایید بهداشت می باشند ولی بر پوست افراد مختلف اثرات متفاوتی دارند.

 

کرم بوگیر بدن گیاهی ناک و مزایای آن

بعضی از بوگیرها به صورت کرم بوگیر بدن گیاهی هستند. یعنی این کرم ها از مواد گیاهی درست شده اند و ضرری برای پوست ندارند. کرم بوگیر بدن گیاهی ناک که بهترین مزیت ان این که از مواد شیمیایی که برای پوست مضر هستند استفاده نشده است. کرم بوگیر برای افرادی که زیاد عرق می کنند بسیار مناسب است در حالی که از عرق کردن آنها جلوگیری نمی کند بلکه بوی نامطبوع عرق را از بین می برد و همچنین باعث می شود که این اشخاص مخصوصا در مسافرت نیاز ضروری به حمام نداشته باشند. میزان آسیب به پوست و ایجاد حساسیت در این کرم ها پایین است اما با این وجود اول کمی از آن را امتحان کنید، تا از نداشتن حساسیت پوست خود نسبت به آنها مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *