در این موارد از اسپری مو دو فاز نرم کننده استفاده نکنید

جدیدترین اسپری مو ناک نوعی محصول است که اسپری دو فاز مو نام دارد و ترکیباتی گیاهی را در بر گرفته است. این محصول ساخته شده از آلوئه ورا و کراتین است که در بازسازی، ترمیم و نرمی مو تاثیرات بسزایی را دارد. ویژگی اسپری دو فاز مو در حالت بخشیدن به مو بسیار موثر است و موها را از حالت وزی و شکنندگی خارج می کند و با هر نوع جنس مویی حالت سازگاری دارد.

اما استفاده از این محصول پر کاربرد در برخی موارد نیز ممنوعیت هایی دارد.مهم ترین مورد زمانی است که نوع اسپری مطابق با موهای شما طراحی نشده باشد و سبب می شود تا کارایی لازم را از محصول فوق بدست نیاورید.

جدیدترین و پرمصرف ترین محصول برای مو بعد از شامپو اسپری مو دو فاز بوده که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این اسپری مو دو فاز نرم کننده است و می تواند موها را از حالت گره خوردگی و پیچ خوردگی باز نماید.

به علت مدل دادن و خوش حالت نمودن مدل و حالت مو در جهت مشخص شده ای می تواند علاوه بر مصارف خانگی در صنف آرایشگران بسیار مصرف فراوانی را داشته باشد. کراتین موجود در این محصول سبب شده تا افرادی که بر اثر استفاده مداوم از مواد شیمیایی دچار ضعیفی و نازکی مو شده اند دوباره موهای آنها تقویت شده و حجم از دست رفته به پایه اول خود بازگردد.

کراتین از جمله عنصر اصلی تشکیل دهنده مو است که مصرف به موقع آن باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به مو می شود. اسپری های دو فاز مو ترکیباتی گیاهی دارند که حاوی آلوئه ورا، انواع روغن های گیاهی و البته مواد ارگانیک دیگری هستند که همگی سبب شده تا ریشه و سطح مو تقویت شده و برای بارها بازسازی و ترمیم شوند. این مواد زمانی که با سطح مو برخورد داشته باشند لطافتی را به مو داده و وز بودن مو را از بین خواهند برد.

 

افراد بسیاری دارای موهایی هستند که همیشه خشک بوده و در اثر حالت دادن به آنها وزی زیادی را شامل هستند البته در برخی افراد مو خورده سبب شده تا رشد موهای آنها متوقف شده و در نوک موها شکنندگی ایجاد شود که به این دسته از افراد توصیه شده تا اسپری های دو فاز مو را مورد مصرف خود قرار دهند.

زیرا این محصول به دلیل داشتن ترکیب دو فاز اسپری مختلف در یک افشانه توانسته علاوه بر حالت دادن و نرم کنندگی به مو بسیاری آسیب های مو مانند خشکی، وزی، موخوره و شکستگی در مو را رفع نموده و سبب تقویت مو، ترمیم، بازسازی و تقویت مو شود.

تنها نکته اینجاست که از استفاده از اسپری مو دو فاز در زمانی که پوست سر زخمی شده و آسیب دیده است اجتناب شود چون تماس مستقیم اینگونه مواد با پوست بدن ممکن است حساسیت هایی را ایجاد نماید. در ضمن لازم است تا انواع اسپری های مو از برخورد با ضربه و هرگونه شعله و احتراق دور نگه داشته شوند خصوصا در زمان استفاده کردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *