رهایی از بوی بد بدن با کرم بوگیر بدن گیاهی ناک

امروزه استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی، یکی از راه های کاهش تعریق و بوی نامطبوع ناشی از آن است. کرم های بوگیر از جمله لوازم آرایشی بهداشتی محبوب و پرطرفدار میان عموم مردم هستند که قادر به کاهش تعریق و بوی نامطبوع ناشی از آن هستند.

عرق کردن و بوی نامطبوع آن

تعریق یا همان عرق کردن پدیده ای آزار دهنده و منزجر کننده است که علاوه بر نقش فیزیولوژیک آن در حفظ تعادل الکترولیتی، تنظیم دمای بدن و تنظیم مایعات ورودی و خروجی از بدن، همواره شکایت اصلی در جمعیت آقایان و خانم ها است.

برند ناک لابراتوار آرایشی بهداشتی شمس تولید کننده انواع بوگیر کفش و بوگیر بدن با مجوز های وزارت بهداشت تنها تولید کننده پودر بوگیر بدن و کفش دارای پروانه بهره برداری در ایران می باشد.

عرق به دلیل ایجاد حالت خیسی روی لباس، شوره بستن و بوی نامطبوع از جمله مواردی است که انسان ها درصدد از بین بردن و یا کاهش آن برآمده اند. استفاده از انواع عطر و ادکلن ها می تواند بوی نامطبوع ناشی از عرق را از بین ببرد ولی قادر به کاهش و کنترل آن نخواهد بود. استفاده از کرم بوگیر بدن گیاهی، می تواند عرق کردن را کاهش دهد و بوی نامطبوع ناشی از آن را نیز به حداقل برساند. امروزه شرکت های آرایشی و بهداشتی متفاوتی به تولید کرم های بوگیرمی پردازند.

 

کرم های بوگیر بدن ناک بهترین راهکار برای مقابله با بوی بد بدن

کرم های بوگیر با رایحه و حجم های متفاوتی به دو شکل زنانه و مردانه به بازار عرضه می گردند. استفاده مداوم و روزانه از این کرم ها به ویژه در فصول گرم سال بسیار موثر است و می تواند میزان تعریق را کنترل نماید.

بهتر است قبل از استفاده از کرم بوگیر بدن گیاهی ها، بدن خود را تمیز بشورید و سپس آن را به زیر بغل ها که اصلی ترین منابع تولید عرق هستند بمالید. توصیه می گردد هنگام خرید کرم های بوگیر حتما به برند و اورجینال بودن آن توجه کنید.

عرضه محصولات تقلبی و بی کیفیت به بازار موجب گردیده کرم های فیک که حاوی میزان زیادی الکل و مواد صنعتی و شیمیایی هستند، آسیب های جدی مانند حساسیت های پوستی، خارش، سوزش و کهیر را ایجاد نمایند.

در مورد مصرف این کرم ها با توجه به تحقیقات انجام گرفته باید خاطر نشان کرد مصرف بی رویه آنها خطری جدی برای سلامتی محسوب می شوند و با کاهش و در برخی موارد قطع فرآیند عرق کردن می تواند از نقش های فیزیولوژیک تعریق که مهمترین آن دفع سموم از بدن است، ممانعت نماید.

به همین خاطر بهتر است مصرف کرم ها در حد نرمال باشند و بیشتر در یک سری شرایط خاص، جلسات رسمی، مهمانی ها و روزهای خیلی گرم سال باشد. کرم های بوگیر، بوگیر بدن هستند و می توانند فرآیند عرق کردن را تا چند ساعت به تعویق بیندازند و به کمک خوشبو کننده های طبیعی و مصنوعی که دارند بوی نامطبوع عرق را کاهش دهند. استفاده کردن یا نکردن از کرم ها به درجه حساسیت پوست نیز بستگی دارد و بهتر است در این رابطه با پزشک مشورت نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *