افزایش کارایی و نرم کنندگی اسپری دو فاز مو

اگر از پیچ خوردگی موها و گره زدگی آنها خسته شده اید به شما پیشنهاد می شود اسپری دو فاز مو را مورد استفاده ی خود قرار داده تا موهای لطیف و حالت بخشی را صاحب شوید. اسپری دو فاز مو از جمله اسپری های حالت دهنده مو است که با دارا بودن ترکیبات دو فاز متفاوت در یک افشانه سبب شده تا موها از حالت وزی خارج شده بازسازی و ترمیم شوند.

 

بسیاری از افراد به دلیل وزی مو و همچنین خشک بودن موهای سر خود مواد شیمیایی مختلفی را استفاده نموده که دچار شکنندگی و آسیب دیدگی موها شده اند به این افراد توصیه شده برای بازسازی و ترمیم موها کلیه مواد شیمیایی را کنار گذاشته تنها پس از استحمام از اسپری دو فاز مو استفاده نمایند زیرا اسپری دو فاز نرم کننده ترکیباتی گیاهی داشته و حاوی آلوئه ورا و کراتین می باشد این محصول قبل از اتو کشی و البته سشوار کشیدن مورد مصرف قرار گرفته اسپری مو دو فاز نرم کننده بوده و حالتی لطیف را به موها می بخشد این محصول برای حالت بخشیدن و البته مدل دادن به موها نیز کاربرد فراوان دارد. اسپری های دو فاز مو از جمله محصولاتی بوده که بسیار طرفدار داشته و بعد از شامپو بیشترین مصرف افراد را به خود اختصاص داده اند.

این گونه اسپری های مو دو فاز هستند به دلیل شامل بودن دو ترکیب در یک افشانه لازم است تا قبل از مصرف به خوبی تکان داده شده تا دو ترکیب با یکدیگر به خوبی واکنش دهند.

پس از استفاده قرار گرفتن نیاز به شستشو نداشته و برای مدت ها این امکان وجود دارد که بر روی سطحی از مو قرار داشته باشند تنها نکته اینجاست که اسپری دو فاز و سایر اسپری های دیگر مو بر پایه الکل ساخته شده و لازم است تا در زمان نگهداری و همچنین مورد مصرف قرار گرفتن به دور از هر گونه شعله و احتراقی باشند.

افرادی که دچار پوست های زخمی و آسیب دیده هستند بهتر است از مصرف هر گونه اسپری مو اجتناب کنند. زمان مصرف اسپری های دو فاز مو می بایست سطح مو خشک بوده تا این محصول اجازه ی بازسازی و ترمیم مو را پیدا نمایند. لازم است تا در زمان اسپری کردن مواد به صورت سطح یکنواختی بر روی موها اسپری شده در در قسمتی از مو خشکی ایجاد نکند.

از جمله مزیت برتر اسپری دو فاز این است که در هر حالتی می تواند کار شامپوهای نرم کننده را انجام داده و موهای سر را از حالت وز بودن و البته خشکی خارج نمایند. کراتین موجود در این محصول سبب شده تا شکنندگی موها بازسازی شده و ریشه مو تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *