کرم بوگیر بدن گیاهی ناک چه خواصی دارد ؟

استفاده از کرم بوگیر بدن برای رفع بوی عرق یکی از روش های موثر و بدون عارضه است که می توان به کار برد. از عملکردهای طبیعی بدن و شاید مفید، عرق کردن است که با بوی بدی که ایجاد می کند به خصوص در فصل تابستان اغلب افراد را به فکر روشی برای رفع این بوی نامطبوع می اندازد و برای رفع این مسئله از بوگیرهای مختلف بدن؛ مام رول بوگیر بدن، اسپری های خوشبوکننده بدن و کرم بوگیر بدن استفاده می کنند.

محصولات مختلف گیاهی و شیمیایی برای رفع بوی بدن وجود دارد که یکی از این محصولات بهداشتی و آرایشی که می تواند تاثیرات خوبی بر رفع بوی عرق بدن داشته باشد بوگیر بدن است که به عنوان یک محصول ضد عرق برای کنترل میزان تعریق و پیشگیری از بوی نامطبوع آن در بازار عرضه می شود.

کرم های بوگیر خواص ضد باکتریایی و ضد تعریق دارد و باعث خنثی شدن بوی عرق می شود و مازاد تعریق را نیز کنترل می کند. برای ساخت این محصولات ضد تعریق از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می کنند که برای پوست مفید است و می تواند به شفافیت و نرمی پوست نیز کمک کند. لوسیون های متعددی برای رفع بوی بدن به بازار آمده است که برای قسمت های مختلف بدن که میزان تعریق در آن بالا است استفاده می شود اغلب این لوسیون های ضد بو برای زیر بغل که بیشترین میزان تعریق را به خصوص در تابستان دارد مورد استفاده قرار می گیرد این لوسیون ها چند کاره هستند و این اثر را بر روی ناحیه دارد که علاوه بر خنثی کردن بوی نامطبوع از بدن با از بین بردن سلول های مرده پوست این ناحیه از پوست را لایه برداری کرده و تیرگی آن را رفع می کند.

یکی از رایج ترین محصولات بهداشتی که می تواند برای رفع بوی بد بدن و کنترل تعریق مورد استفاده قرار گیرد کرم بوگیر بدن ناک است. این محصولات حاوی عصاره گیاهی، باکتری های تولید کننده بوی بد را تجزیه می کند و اسید های چرب ناحیه پر عرق بدن را از بین می برد و به این شیوه از بوی نامطبوع بدن جلوگیری می کند. این محصول نوعی بوگیر است و تنها بو را خنثی می کند و برای عمل تعریق اشکالی ایجاد نمی کند. استفاده از این محصولات نه تنها عارضه ای برای مصرف کننده ندارد بلکه به تنظیم ph پوست هم کمک کرده و با خصوصیت آنتی باکتریال بودنش از بیماری های پوستی ناشی از تعریق جلوگیری می کند یک محصول خارق العاده و کاربردی که برای فصل گرما بیشترین استفاده را دارد. استفاده از این کرم بوگیر بدن بسیار ساده است و برای تهیه این محصول و سایر محصولات بهداشتی ضد عرق می توانید به فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه نمایید و از محصولات متنوع ضد عرق دیدن نمایید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و درب منزل دریافت نمایید کلیه این محصولات دارای نشان استاندارد و مجوز وزارت بهداشت هستند و کیفیت محصولات کاملا تضمین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *