آشنایی با مام رول بوگیر بدن و نکات مربوط به استفاده از آن

آنچه در فصل گرم بسیاری از افراد را آزار می دهد تعریق، بوی ناخوشایند آن و لکه ی باقی مانده بر روی لباس است بدین خاطر افراد به سمت استفاده از مام رول بوگیر بدن سوق داده می شوند.

اما قبل از استفاده از مام بوگیر بدن باید در خصوص حساسیت های پوستی خود و ویژگی مام مورد استفاده آگاهی داشته و آن را از مکان های مجاز خریداری نمایید. استفاده از مام ها برای هر سنی مناسب نیست و افراد در سن بلوغ تا میانسالگی می توانند از آنها استفاده کنند و قبل و بعد از آن سن باید نکات خاصی را در این زمینه رعایت و با پزشک پوست مشورت کرد.

علت استفاده از مام بوگیر بدن چیست؟

تعریق، فعالیتی طبیعی است که سبب تعادل سازی دمای درونی بدن در روز های گرم تابستانی می شود ولیکن عرق کردن به دلیل لکی که بر روی لباس به جای می گذارد و البته بوی نامطبوعی که دارد دلنشین نمی باشد و افراد با گرم شدن هوا به دنبال روش هایی جهت جلوگیری از عرق کردن هستند.

در چه مواردی استفاده از مام زیر بغل توصیه نمی شود؟

۱- اگر دچار بیماری های کلیوی هستید به هیچ عنوان استفاده از مام بوگیر بدن توصیه نمی شود چرا که در اغلب مام ها ترکیبات آلومینیوم وجود دارد که جمع شدن این مواد در بدن فرد را با مشکلات کلیوی دچار می کند.

۲- اگر در قسمت زیر بغل زخم و یا بریدگی وجود دارد استفاده از مام مجاز نیست.

۴- در صورت داشتن تعریق بالا و بد بودن آن مام رول بوگیر بدن ناک با ماندگاری بالا ،  بهترین گزینه برای شما می باشد.

۵- به هیچ عنوان پس از اپلاسیون از مام ها استفاده نکنید و سعی کنید از پودر موبر بدون بو استفاده کنید.

۶- در صورت مشاهده حساسیت هایی همچون خارش، قرمزی و خشکی پوست استفاده از مام بوگیر بدن را متوقف نمایید.

۷- استفاده از مام بوگیر بدن برای افرادی که دارای بیماری های پوستی، اگزما و آلرژی های پوستی هستند مناسب نمی باشد.

۸- استفاده از مام رول بوگیر بدن برای افراد متفاوت نتایج گوناگونی خواهد داشت چرا که افراد جنس و نوع پوست های متفاوتی دارند.

 

سایر محصولات ناک عبارتند از :ناک بوگیر کفش پودر بوگیر  بوگیر بدن کرم بوگیر بدن گیاهی اسپری مو دو فاز نرم کننده ماسک مو با آب کشی ماسک مو بدون آب کشی

مام ها شامل چه ترکیباتی هستند؟

مواد اولیه در مام ها شامل ترکیب املاح آلومینیوم یا زیرکونیوم است که با غلظت های متفاوتی به همراه آنتی بیوتیک جهت نابودی میکروب ها در کارخانه ها تولید و جهت استفاده به بازار عرضه می شوند علاوه بر آن دارای ترکیبات نگهدارنده ای است که از میکروبی، قارچ و فساد آنها در کوتاه مدت جلوگیری می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *