ماسک مو بهترین روش بهبود وضعیت موها

داشتن موهایی براق، زیبا و خوش حالت آرزوی همه ماست؛ اما امروزه به دلیل تغذیه نامناسب و بدی آب و هوا، مراقبت از موها کمی دشوار تر شده است و برای داشتن موهای سالم می بایست از تقویت کننده های مختلفی نظیر ماسک مو استفاده نمود. ماسک مو به درمان موهای خشک و آسیب دیده می پردازد؛ در انواع مختلفی موجود است که بسته به جنس موی خود و میزان آسیب آن، باید ماسک موی مناسب را خریداری نمایید. بنابراین اگر دوست دارید موهای سالم و زیبا داشته باشید، باید آنها را تقویت نمایید و برای زیبایی آن وقت بگذارید.

ماسک مو بهترین روش بهبود وضعیت موها

ماسک مو را چگونه استفاده کنیم ؟

ماسک های مو در دو نوع وجود دارند که یکی از آنها داخل حمام قابل استفاده است که ماسک مو با آبکشی می باشد. نوع دیگر آن باید بعد از حمام مورد استفاده قرار گیرد که ماسک مو بدون آبکشی است، به این معنی که شما بیرون از حمام آن را بر روی موهای خود قرار می دهید و نیازی به آبکشی ندارد. ویژگی های این دو با یکدیگر تفاوتی ندارد و بهره گیری از آن کاملا سلیقه ای است.

برای استفاده از ماسک مو داخل حمام، ابتدا موهای خود را بشویید و آبکشی نمایید، سپس با استفاده از ماسک، موهای خود را به آرامی ماساژ دهید. بسته به نوع ماسک بعد از گذشت ۵ تا ۱۵ دقیقه موهای خود را به طور کامل بشویید.­ کسانی که از زبری موهای خود رنج می برند، استفاده از ماسک مو بدون آبکشی و با آبکشی می تواند به عنوان یک نرم کننده عمل نماید و موهای آنان را نرم و لطیف کند.

برخی افراد تمایلی به استفاده از ماسک ها داخل حمام ندارند یا موهای آنان بعد از خشک شدن، ظاهر خوبی ندارد. این دسته افراد می توانند از ماسک های موی بعد از حمام استفاده کنند. برای بهره گیری از این ماسک ها، در حالی که موهای شما نمدار است، ماسک را روی آنها قرار دهید. استفاده از این ماسک باعث درخشندگی موها می شود و از آنها در برابر اشعه آفتاب محافظت می کند.

 

با استفاده از ماسک مو چه تغییری در موهای من بوجود می آید ؟

زبر و نازک شدن تارهای مو از آسیب هایی است که امروزه بسیاری از ما را نگران کرده است. ترکیبات تشکیل دهنده ماسک های مو به گونه ای است که مقاومت موها را در برابر اینگونه آسیب ها، افزایش می دهد. مزایای مشترکی که در بین تمامی ماسک های مو موجود است شامل موارد زیر می باشد. ماسک های مو سبب درخشندگی موهای شما خواهند شد و آنها را براق می کنند. همچنین وز موها را برطرف می سازد و آنها را نرم می کند. بازسازی، تقویت موها و حفاظت از آنها از دیگر مواردی است که با استفاده از ماسک های مو می توانید از آن بهره مند شوید. از بین بردن موخوره و هیدراته کردن و مرطوب نمودن مو نیز از دیگر فواید استفاده از ماسک ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *