چگونه ماسک مو با آبکشی به کمک مشکلات مو می آید ؟

امروزه افراد به دلایل گوناگونی با مشکلات زبری، وز، موخوره، خشکی و بد حالتی مو مواجه هستند که جهت رفع چنین مشکلاتی راه حل های گوناگونی چون استفاده از انواع ماسک مو با آبکشی و ماسک مو بدون آبکشی، استفاده از رژیم غذایی مناسب، خودداری از رنگ کردن پی در پی مو و خودداری از دکلره کردن مو می باشد که استفاده از ماسک مو با آبکشی و بدون آبکشی به سرعت مشکلات مو را رفع و تمام مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین می نماید.

بهترین انواع ماسک های مو با آبکشی و بدون آبکشی برند nak

اما به راستی چگونه ماسک مو با آبکشی به کمک مشکلات مو می آید ؟  البته در تهیه ماسک مو باید نکات بسیاری را رعایت نمایید چرا که در صورت عدم در نظر گرفتن شرایط فیزیکی مو و انتخاب نامناسب ماسک مو، سبب بروز مشکلات بیشتری می شود.

ماسک مو جهت محافظت و تقویت مو استفاده می شوند که به طور کلی سطح مو را می پوشاند. برخی از ماسک های مو به سرعت جذب مو می شوند و نیازی به آبکشی نخواهند داشت که این دسته به ماسک مو بدون آبکشی شهرت دارند و در مقابل ماسک هایی قرار دارند که باید آنها را در حمام استفاده کرد و پس از استفاده از آنها باید مو ها را شست که به این دسته ماسک مو با آبکشی اطلاق داده می شود.

البته در زمان تهیه هر یک از دو نوع ماسک نام برده باید در نظر داشته باشید که مو های شما دارای چه ویژگی، جنس و مشکلاتی می باشد و بر اساس چنین فاکتور هایی اقدام به خرید نمایید نکته حائز اهمیت در تهیه ماسک مو وجود تنوع فراوان در انواع آن می باشد مانند ماسک مخصوص برای مو صاف، موی فر، موهای رنگ شده، ماسک حجم دهنده مو می باشد.

شیوه مصرف ماسک مو با و بدون آبکشی

این دسته از ماسک ها پس از شستن مو ها در حمام توسط شامپو مورد استفاده قرار می گیرند در واقع ابتدا باید موهایتان را با استفاده از شامپو مناسب بشویید و آب اضافی آنها را بگیرید سپس مقداری از ماسک مورد نظر را بر روی ساقه و نوک موهای خیس پخش و به خوبی مالش دهید در این مرحله حتما دقت نمایید که به هیچ عنوان ماسک با پوست سر تماس نداشته باشد و پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه موهایتان را با آب ولرم بشویید.

این نوع ماسک مو در مقایسه با ماسک مو آبکشی بسیار سریع و راحت انجام می شود در این نوع ماسک مو ابتدا باید آب موهایتان را با حوله کاملا خشک نمایید سپس مقداری از ماسک مورد نظر را بر روی ساقه و یا کف دست بریزید و به ساقه و نوک موهایتان ماساژ دهید.

توجه داشته باشید که نوک موها از حساس ترین و آسیب پذیر ترین نقاط در مو محسوب می شوند و باید با استفاده از ماسک مو بدون آبکشی و یا ماسک مو با آبکشی مواد مغذی و مورد نیاز مو را تامین نمایید.

انواع ماسک مو با آبکشی و بدون آبکشی باید بتواند تمام نیاز های مو در ساقه و نوک را تامین نماید و در صورت نیاز به ترمیم و بازسازی مو کمک نماید. اغلب افراد جهت رفع موخوره، رفع وز مو، ایجاد خوش حالتی و سهولت در شانه زدن از ماسک های مو استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *