چرا استفاده از پودر مو بر بدون بو بهترین گزینه برای موهای زائد است ؟

از بین بردن موهای زاید برای نظافت یک ضرورت است. راه های زیادی برای از بین بردن موهای زاید بدن وجود دارد که استفاده از پودر موبر یکی از این روش های معمول و ساده است که از گذشته استفاده از آن مرسوم بوده و یکی از ارزان ترین راه های از بین بردن موهای زاید بدن محسوب می شود. موبرها با نام های دیگری از قبیل واجبی یا داروی نظافت نیز مشهور هستند.

پودرهای موبر بدن نوعی محصول بهداشتی به رنگ سفید و پودر مانند و نرم برای رفع موهای زاید تمام قسمت های بدن هستند و با ترکیبات و رایحه های مختلف در بازار موجود بوده و برای از بین موهای زاید بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول، کاربردی بسیار آسان دارد و با ترکیب شدن با آب گرم تبدیل به یک خمیر نرم می شود که می توان آن را در محل مورد نظر قرار داد و بعد از چند دقیقه موها ابتدا به حالت مجعد درآمده، مقاومت خود را از دست داده و از ریشه جدا می شود.

این محصولات سطح رویی پوست را پاک سازی می کنند و به نوعی یک ضد عفونی کننده برای پوست محسوب می شوند. پودر موبر ناک روی کراتین مو تاثیر می گذارد و با شکست آن موجب کنده شدن مو می شود این محصول را برای نواحی مختلف بدن می توان مورد استفاده قرار دارد و با انواع رایحه های توت فرنگی، سنبل، یاس، گل محمدی، کاج، لیمو و … وجود دارد. استفاده از پودرهای موبر برای زدودن موهای زاید بدن یک شیوه ی قدیمی رفع موهای نواحی مختلف بدن است. این پودر ها هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند و غیر سمی و مفید هستند حتی سطح پوست را صیقلی و نرم می کنند ضمن اینکه سلول های مرده پوست را نیز از بین می برند.

فروشگاه ناک مرکز عرضه محصولات بهداشتی تولید شده در لابراتوار آرایشی و بهداشتی شمس می باشد. برخلاف تصور بعضی ها که پودر های موبر بوی تند و آزار دهنده ای دارند، پودر های موبر جدید ناک بدون بو بوده و یا رایحه ای دلپذیر برای استفاده دارند. توصیه می شود هنگام استفاده از پودر های موبر بدنتان خشک و تمیز باشد. مدت زمان گذاشتن پودر موبر روی بدن نباید زیادتر از مدت زمانی که روی جلد پودرها نوشته شود، باشد.

پودرهای موبر را برای دست، پا، زیر بغل و … استفاده می کنند. از تماس با چشم باید جلوگیری شود و از این محصولات در اطراف دهان نباید استفاده کرد. پودر های موبر حاوی مواد تمیز کننده و ضد عفونی کننده هستند. این پودرها در گذشته حاوی آرسنیک بوده که ماده ای ضد سرطان است و حالت لایه بردار دارند و به روشنی پوست نیز کمک می کنند همچنین می گویند در درمان بیماری های پوستی موثر است. به همین دلیل است که در احادیث به استفاده از پودر موبر تاکید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *