بهترین اسپری دوفاز مو چیست

مو یکی از اصلی ترین عناصر دخیل در زیبایی ظاهری در مردان و زنان است. تقویت و رسیدگی به مو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اسپری مو و سایر لوازم و تجهیزات آرایشی و بهداشتی می توانند در شادابی، طراوت و سلامت مو نقش به سزایی داشته باشند.از این رو این سوال برای خریدار پیش می آید که بهترین اسپری دوفاز مو چیست ؟ برند ناک تولید کننده بهترین اسپری دوفاز مو تولید داخل یک کالای کاملا ایرانی با کیفیتی مشابه محصولات خارجی و قیمت بسیار پایین تر می باشد.

 

مو و مراقبت از آن با بهترین اسپری دوفاز مو

 

مو علاوه بر نقشی که در زیبایی دارد، دارای وظایف فیزیولوژیک بسیاری نیز هست و به عنوان یک پوشش اصلی برای پوست بدن و سر محسوب می گردد. مو دارای ۳ بخش پیاز مو، فولیکول مو و ساقه مو می باشد که به ترتیب در هیپودرم، درم و اپیدرم پوست قرار می گیرند. آنچه ما در ظاهر به عنوان مو می بینیم ساقه مو است که خود از ۳ لایه مدولا، داخلی ترین لایه، کورتکس یا همان لایه میانی و کوتیکول، بیرونی ترین لایه مو تشکیل شده است. موها با توجه به جنس، سن، ژنتیک، شرایط زندگی، آب و هوا و نحوه رسیدگی و مراقبت از آنها به انواع مختلف مانند موی صاف و یا لخت، مجعد یا فر و حالت دار دیده می شوند.

بهترین اسپری دوفاز مو

موها با توجه به جنسی که دارند زبر، سخت و یا نرم و لطیف می باشند. موهای لطیف و نرم آسیب پذیرتر هستند و احتیاج به مراقبت و رسیدگی بیشتری دارند.اسپری مو دو فاز نرم کننده می تواند بسیاری از مشکلات وز شدن موها و … را بر طرف کند.

 

خشکی موها و درمان آن با بهترین اسپری دوفاز مو

وز شدن موها یکی از ناخوشایندترین و نامطلوب ترین تغییرات ایجاد شده در موهای سر است. استفاده بیش از حد از رنگ موها، سشوار و اتوی مو، شستشوی بیش از حد به خصوص با آب داغ، استفاده از برس و شانه های نامرغوب، اصطکاک بیش از حد موها با حوله، آب و هوای خشک و بیش از حد مرطوب، رژیم غذایی نامناسب و عاری از سبزیجات و میوه های آبدار و دهیدراته شدن موها به دنبال کم نوشی مایعات از جمله عوامل اصلی آسیب رسان به مو و وز شدن موها است. وز شدن موها به معنای خشک شدگی و کمبود آب در لایه بیرونی آنها است. راه کارها و روش های بسیاری به منظور برطرف کردن وزی موها ارائه گردیده است. نوشیدن آب فراوان، استفاده کمتر از رنگ مو، سشوار و اتوی مو و استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن بادام تلخ، زیتون و نارگیل از روش های کاهش وز شدن موها می باشد.

امروزه لوازم آرایشی و بهداشتی فراوانی مانند اسپری مو، کرم های مو و لوسیون ها به منظور رفع خشکی مو پیشنهاد شده اند. اسپری مو دوفاز یکی از آنها است. اسپری ها بر روی سطح موهای تمیز از فاصله ۳۰ سانتی متری اسپری می شوند و خشکی موها را از بین می برد. اسپری مو دو فاز نرم کننده علاوه بر خاصیت آبرسانی به مو، دارای خواص نرم کنندگی نیز می باشد و موها را از خشکی و زبری رها می سازد. امروزه اسپری مو در انواع مختلف در برندهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می گردد. این اسپری ها مانند اسپری های دوفاز بسیار در رفع وز شدگی مو موثر هستند و آسیب های ناشی از خشکی موها را برطرف می سازند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *